Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Wat weten we nu eigenlijk over Area 51.
Er zijn allemaal ideeen over, maar niemand weet het echt te vertellen wat het is.

Ten eerste mag er niemand op het terein komen. Degenen die wel lang de bordjes lopen worden neergeschoten of zoiets dergelijks.

Degenen die in Area 51 werken mogen weinig contact met de buitenwereld hebben. Ze mogen ook niks doorvertellen, ik weet niet wat er gebeurd als ze het wel doen.

Ze zeggen dat er in Area 51 buitenaardse wezens gevangen worden gehouden en onderzocht.

Ze zeggen dat UFO waarnemingen die boven het gebied zijn waaargenomen, zeer geheime projecten van het Amerikaanse leger zijn. Dat het vliegtuigen, of iets anders is, dat getest word.

Maar, wat weten we nou echt over Area 51?
Eigenlijk niks, want al deze dingen zijn alleen maar ideeen, maar er zijn geen bewijzen voor.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

:?

spielerei?

fbi? explain plz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Goh! Discovery gekeken :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16192

area51 is gewoon een legerbasis in een woestijn van nevada in amerika....tios heel simpel, netzoals hier in nederland mogen obevoegden niet militair gebeuren op en mogen mensen die werken aan bepaalde geheime dingen ook niet delen met de buitenwereld...niks nieuws....alleen daar is het wat groter opgezet....

het kan best zij ndat ze er buitenaardse wezends hebben maar ik denk eigenlijk dat het gewoon een streng beveiligde legerbasis is voor nieuwe technieken voor het leger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28997

Area51 is toch de crewafdeling van GoT? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
het gewoon een streng beveiligde legerbasis is voor nieuwe technieken voor het leger...
Die technieken,daar gaat het juist om...
Hoever zouden ze globaal gezien al voorop liggen t.o.v. de rest van de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.safetyfirst.demon.nl/pics/area51.jpg
:P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

ALS ze voorliggen :P

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 juni 2001 00:59 schreef Moon het volgende:

[..]

ik denk dat dit best wel zou meevallen, waarschijnlijk zijn ze bezig met stealth technieken, nieuwe wapens...denk aan dukenukem3d wapens:), misschien wel biologische wapens....speciale vliegtuigen (die verklaren de lichten die sommige mensen denken te zien boven de bergen bij area51) maar over het algemeen denk ik dat het niet zo exreem bruut is allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 00:59 schreef Moon het volgende:

[..]

Dan ga je er wel van uit dat Rusland, China, Japan, Iran & Irak GEEN geheime legerbasis hebben waar ze flink veel geld in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13

Area 51 is eigelijk niks meer door alle media.
Streng beveiligd is het geloof ik ook niet meer. Vroeger werd je zonder waarschuwing direct neergeknald als je in de buurt kwam, maar nu kun je zelfs gewoon bij het hek komen. 't schijnt dat ze verhuisd zijn naar een andere woestijn zodat ze weer net zo geheim zijn als vroeger. :)

Wat ze daar doen: Geen idee. Technieken voor vliegtuigen misschien? Komen gesignaleerde UFO's bij hun vandaan? Hebben ze buitenaards leven? Een kleine groep die het weet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Buitenaards leven denk ik niet. Misschien wel artificieel leven! Cognitieve artificiële intelligentie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Tis gewoon een legerbasis waar men 'ongestoord' nieuwe dingen kan uittesten zonder dat de hele wereld meekijkt (hoop je)

Of ze de hele zooi echt verhuisd hebben weet ik niet natuurlijk. Maar ik denk dat de VS meerdere van die plekken heeft.
Maar ongetwijfeld dat rusland het ook heeft, ergens afgelegen in de Kaukasus, of in Siberie ofzo.
En geen mens weet wat er allemaal in de bunkers van Sadam gebeurd. En ik denk dat vrijwel alle landen een min of meer geheime basis hebben...

Area 51 is in mijn ogen dus gewoon een groot opgeblazen media-spektakel. Maar uiteindelijk een van de velen... Zij het misschien wat grootser van opzet...

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Ik hoorde dat Area 51 nu alleen nog maar afleiding is, en dat de echte nu ergens zit waar ECHT niemand durft te komen, omdat het er zwaar giftig is (denken ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 19:05
kijk, volgens mij weet je dat NOOIT wat ze daar allemaal uitspoken bij de amerikaanse regering :?

en er zijn echt nog wel meer van die militaire plekken waar haast niemand iets van afweet....

amerika moet het gewoon allemaal weer groots doen, het lijkt meer als bij ons maar wij hebben ook van die basissen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik had eens een url gezien van Area51, weet iemand die toevallig ?

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 juni 2001 10:15 schreef Chello200 het volgende:
Ik had eens een url gezien van Area51, weet iemand die toevallig ?
www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

volgens mij zijn ze echt wel al verhuist al. Anders zouden ze toch al te veel aandacht trekken om geheim te zijn.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 15:22
Area51 is zo goed als leeg ja... misschien dat HlpDsK er nog woont... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 25 juni 2001 14:51 schreef HariZ het volgende:
Area51 is zo goed als leeg ja... misschien dat HlpDsK er nog woont... :)
LOL, check dan toch maar eerst ff de sateliet fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-07 14:12

Stoffel

Engineering the impossible

Ik denk dat iig er geen aliens en zo zijn, ze laten gewoon toe dat iedereen dat zegt, dus zal het wel heel iets anders zijn, en ze zijn al lang blij dat de wereld zich met dat lulverhaaltje bezig houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 29-06 15:09

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op maandag 25 juni 2001 01:11 schreef Marius het volgende:
Streng beveiligd is het geloof ik ook niet meer. Vroeger werd je zonder waarschuwing direct neergeknald als je in de buurt kwam, maar nu kun je zelfs gewoon bij het hek komen. 't schijnt dat ze verhuisd zijn naar een andere woestijn zodat ze weer net zo geheim zijn als vroeger. :)

Wat ze daar doen: Geen idee. Technieken voor vliegtuigen misschien? Komen gesignaleerde UFO's bij hun vandaan? Hebben ze buitenaards leven? Een kleine groep die het weet... :)
Ga er eens heen en kijk of ze schieten.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14234

Area51 is volgens mij ook voor ontwikkeling van nieuwe militaire technieken. Volgens mij komt daar o.a. de F117a Stealth bommenwerper vandaan en de Blackbird. UnidentifiedFlyingObject's zijn er zat.. maar het zijn geen aliens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Zeg hoe durf je mijn soort te beledigen door te zegen dat we niet bestaan! Oeps |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12596

Op Discovery hoorde ik iets over dat Area 51 bijna net zo groot is als Zwitserland :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Laatst online: 16:12

DataCopy

Dum vita est spes est

Het mag dan wel een 'gewone' legerbasis zijn zoals we ze hier ook hebben. (d'r zit echter wel een verschil tussen de bordjes: "opgepast: hondebewaking" en "Deadly force, WILL be used" maar dat is maar een nuance-verschil :) )
Maar volgens mij wordt het nog steeds officieel ontkend dat er zich daar een basis van wat dan ook bevindt....

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18050

Nederland heeft net zo'n gebied...
In de veluwe ergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27388

[quote]Op maandag 25 juni 2001 01:11 schreef Marius het volgende:

Area 51, is niet meer ingebruik, mensen die daar in de buurt geweest zijn, zien ook geen activiteiten meer dus........ my quess is dat alles verplaatst is: wat ze daar ook doen en zo verschrikkelijk boeiend zal dat nou ook weer niet zijn, de regering heeft gewoon erg handig gebruik gemaakt van alle hype die er omheen gecreeerd is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 juni 2001 16:15 schreef Tizzwat het volgende:
In de veluwe ergens ;)
In lopik, vlakbij ijsselstein heeft het leger twee terreinen waar nooit iets gebeurt, het enige wat je daar ziet is heeeeel af en toe een convooi legervoertuigen en bijna elke dag staat er een taxi, die taxi's staan er pas om een urrtje of 5 en 's ochtends zijn ze weer weg... verder zie je nooit iemand, op zich best vreemd natuurlijk, het ziet er ook heel raar uit, allemaal dezelfde kleine gebouwen met enorme luchttoevoer kokers op het dak.... ONZE EIGEN AREA 51?????????? HAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op maandag 25 juni 2001 16:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

In lopik, vlakbij ijsselstein heeft het leger twee terreinen waar nooit iets gebeurt, het enige wat je daar ziet is heeeeel af en toe een convooi legervoertuigen en bijna elke dag staat er een taxi, die taxi's staan er pas om een urrtje of 5 en 's ochtends zijn ze weer weg... verder zie je nooit iemand, op zich best vreemd natuurlijk, het ziet er ook heel raar uit, allemaal dezelfde kleine gebouwen met enorme luchttoevoer kokers op het dak.... ONZE EIGEN AREA 51?????????? HAHA
dat is gewoon een gebouw met honderd verdiepingen onder de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 juni 2001 16:33 schreef lordspacie het volgende:

[..]

dat is gewoon een gebouw met honderd verdiepingen onder de grond
ja maar waarom zijn er honderd verdiepingen onder de grond??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op maandag 25 juni 2001 16:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja maar waarom zijn er honderd verdiepingen onder de grond??? :)
nah simpel om werknemers onderdak te kunnen geven en mocht er iets mis gaan dan merkt de buurtbewoners niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 juni 2001 16:38 schreef lordspacie het volgende:

[..]

nah simpel om werknemers onderdak te kunnen geven en mocht er iets mis gaan dan merkt de buurtbewoners niks.
nou dat zal dan wel maar persoonlijk vind ik het maar raar, en wat bedoel je eigenlijk met mis gaan??

ken je die plek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op maandag 25 juni 2001 16:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou dat zal dan wel maar persoonlijk vind ik het maar raar, en wat bedoel je eigenlijk met mis gaan??

ken je die plek??
Hahahah ja man ik kom uit de ruimte heet niet voor niks lord spacie.

ben daar als test object geweest. En ik zit daar nu. Ze voeren allerlei chemische dingen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 juni 2001 16:47 schreef lordspacie het volgende:

[..]

Hahahah ja man ik kom uit de ruimte heet niet voor niks lord spacie.

ben daar als test object geweest. En ik zit daar nu. Ze voeren allerlei chemische dingen uit.
HAHAHA ;) ;) zat ik er toch niet ver naast als meisje zijnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 25 juni 2001 16:15 schreef Tizzwat het volgende:
In de veluwe ergens ;)
nou dat valt wel mee, daar hangen bordjes gfeen fotografie en is idd wat stenger bewaakt, maar tis absoluut niet zo als bij area51 (welk ook niet zichtbaar is aangezien het tussen de bergen leg). die basis waar jij het over hebt ken je gewoon zien luiggen zitten niet eens bomen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7274

In Marokko is er ook een soort van Area 51 van Amerika. Er lopen altijd van die gekke mannetjes in gele pakken rond, en 's nachts zijn er aleen lichtflitsen te zien. Wat er gebeurd... Who knows? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

zo ken ik ook een plaats op kreta ook allemaal licht flitsen snachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28085

ik heb een tijd in ijsselstein gewoond en ik moet wel zeggen dat er s'nachts soms wel rare dingen door het luchtruim suizen, licht puntjes die rare bewegingen maakten en zelfs een keer een vuurbal die leek neer te storten waarna het zichzelf weer oprichte en er vandoor ging....een nederUFO???...area ijsselstein????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 20:05 schreef lordspacie het volgende:
zo ken ik ook een plaats op kreta ook allemaal licht flitsen snachts
bij mij in de straat ook hoor

komt door een kapotte lantaarn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 26 juni 2001 12:24 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

bij mij in de straat ook hoor

komt door een kapotte lantaarn
das ook midden in de stad met lassershows en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-06 10:24
Had het ook op Discovery gezien over Area 51. Ging ook veel over buitenaarts leven. Er waren van die koeien verminkt bij boeren in de wei dat kon nooit door een roofdier zijn gedaan. En een man die zei dat ie snachts heel veel wind voelde en naar buiten keek en zag dat de bomen hard aan het waaien waren. Hij dacht dat er een supersterke helicopter met een geruisloze motor boven z'n huis hing. Ik denk dan meteen: allemaal gelul. Er wordt vanalles waargenomen maar ze hebben altijd maar halve foto's, altijd wazig. Zo was er ook iets over de Bigfoot op Discovery. Iemand had een film gemaakt van een Bigfoot. Ze hadden mensen ernaar laten kijken en zeiden dat het echt zou zijn, die pakken konden ze in die tijd nooit zo echt maken. Ook de manier waarop hij liep was echt. Ik begin dan meteen te twijfelen. Waarom was het stukje film zo kort? Waarom rende hij er niet achteraan? Waarom probeerde hij het niet te vangen en mee te nemen ipv zomaar te filmenen voor 10 sec en dan te stoppen. Volgens mij wordt er teveel geluld in deze wereld. En willen sommige mensen gewoon dat zulke dingen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat idee heb ik dus van het Loch Ness monster. Als het toerisme weer eens achteruit gaat dan verspreiden ze weer wat geruchten dat Nessie weer eens gezien is.

Vroeger althans, tegenwoordig met al die toeristen met camera's lukt dat niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op dinsdag 26 juni 2001 13:10 schreef benchMarc het volgende:
Had het ook op Discovery gezien over Area 51. Ging ook veel over buitenaarts leven. Er waren van die koeien verminkt bij boeren in de wei dat kon nooit door een roofdier zijn gedaan. En een man die zei dat ie snachts heel veel wind voelde en naar buiten keek en zag dat de bomen hard aan het waaien waren. Hij dacht dat er een supersterke helicopter met een geruisloze motor boven z'n huis hing. Ik denk dan meteen: allemaal gelul. Er wordt vanalles waargenomen maar ze hebben altijd maar halve foto's, altijd wazig. Zo was er ook iets over de Bigfoot op Discovery. Iemand had een film gemaakt van een Bigfoot. Ze hadden mensen ernaar laten kijken en zeiden dat het echt zou zijn, die pakken konden ze in die tijd nooit zo echt maken. Ook de manier waarop hij liep was echt. Ik begin dan meteen te twijfelen. Waarom was het stukje film zo kort? Waarom rende hij er niet achteraan? Waarom probeerde hij het niet te vangen en mee te nemen ipv zomaar te filmenen voor 10 sec en dan te stoppen. Volgens mij wordt er teveel geluld in deze wereld. En willen sommige mensen gewoon dat zulke dingen bestaan.
Ren jij maar lekker achter bigfoot aan, grijp hem bij zijn poten sla hem neer en sleep hem, veel geluk. Dat beest is meer dan 2 meter hoog, filmen is dan het slimste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21785

Op dinsdag 26 juni 2001 10:11 schreef VonPaulus het volgende:
ik heb een tijd in ijsselstein gewoond en ik moet wel zeggen dat er s'nachts soms wel rare dingen door het luchtruim suizen, licht puntjes die rare bewegingen maakten en zelfs een keer een vuurbal die leek neer te storten waarna het zichzelf weer oprichte en er vandoor ging....een nederUFO???...area ijsselstein????
Dat kwam toch door de Nozema zendmast? Als je een TL buis onder je arm meenam ging die daar ook spontaan branden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29109

[quote]
Op maandag 25 juni 2001 16:16 schreef DarkElf het volgende:
Op maandag 25 juni 2001 01:11 schreef Marius het volgende:

Area 51, is niet meer ingebruik, mensen die daar in de buurt geweest zijn, zien ook geen activiteiten meer dus........ my quess is dat alles verplaatst is: wat ze daar ook doen en zo verschrikkelijk boeiend zal dat nou ook weer niet zijn, de regering heeft gewoon erg handig gebruik gemaakt van alle hype die er omheen gecreeerd is.......
Als er echt wat zou zijn dan zal je het heus niet weten !

Dat ze toen geconfronteerd werden was nieuw voor de rikanen vandaag de dag zal dat wel anders geregeld zijn.

Ik ben er geweest maar het is nog steeds een test gebied van de usaf en er zijn daar mensen die er gewoon naast wonen en dag en nacht de vliegtuigen spotten om te kijken of er niks vreemds tussen vliegt.

Zelf ben ik er van overtuigd dat er buiten aards leven is want er is niks meer bekrompen dan te denken dat we de enige zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

Zelf ben ik er van overtuigd dat er buiten aards leven is want er is niks meer bekrompen dan te denken dat we de enige zijn.
kan wel wezen, maar ik geloof niet dat ze buitenaards leven bezitten in Area 51.

Verder komen alle meldingen van UFO's zo'n beetje uit de buurt van Area51. Dat zijn geen buitenaardse UFO's, maar gewoon door Amerikanen gemaakte UFO's.

Van de stealth-bommenwerper (de zwarte driehoek) zou je op het eerste gezicht ook niet zeggen dat het een door mensen gemaakt vliegtuig is. Misschien hebben ze in het verleden wel ge-experimenteerd met vliegende 'schotels'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:11
area 52 ligt toch naast een meer een berg of 2 verderop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 13:10 schreef benchMarc het volgende:
Had het ook op Discovery gezien over Area 51. Ging ook veel over buitenaarts leven. Er waren van die koeien verminkt bij boeren in de wei dat kon nooit door een roofdier zijn gedaan. En een man die zei dat ie snachts heel veel wind voelde en naar buiten keek en zag dat de bomen hard aan het waaien waren. Hij dacht dat er een supersterke helicopter met een geruisloze motor boven z'n huis hing. Ik denk dan meteen: allemaal gelul.
Een nog al aannemelijke theorie is dat de US ARMY dat doet om de effecten van de kernwapen testen die bovengronds zijn uitgevoerd te onderzoeken.
Op dinsdag 26 juni 2001 19:09 schreef Hennie-M het volgende:
area 52 ligt toch naast een meer een berg of 2 verderop?
Klopt area 51 is alleen maar zo genoemd om dat op een kaart dat gebied 51 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 12:48

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Op maandag 25 juni 2001 00:40 schreef Kertje het volgende:
area51 is gewoon een legerbasis in een woestijn van nevada in amerika....tios heel simpel, netzoals hier in nederland mogen obevoegden niet militair gebeuren op en mogen mensen die werken aan bepaalde geheime dingen ook niet delen met de buitenwereld...niks nieuws....alleen daar is het wat groter opgezet....

het kan best zij ndat ze er buitenaardse wezends hebben maar ik denk eigenlijk dat het gewoon een streng beveiligde legerbasis is voor nieuwe technieken voor het leger...
Waarom ontkent de overheid dan dat er zoiets als area 51 bestaat??

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

Waarom ontkent de overheid dan dat er zoiets als area 51 bestaat??
waarom zouden ze dat niet doen?

Als ze bekennen dat het een geheime plaats is is het geen geheime plaats meer. Het zal gewoon wel beter zijn dat het niet bij iedereen bekend is. Als daar nieuwe vliegtuigen en wapens worden ontwikkeld dan mag de 'vijand' daar natuurlijk niks van weten. Simpel en logisch lijkt me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15443

Op dinsdag 26 juni 2001 20:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als ze bekennen dat het een geheime plaats is is het geen geheime plaats meer. Het zal gewoon wel beter zijn dat het niet bij iedereen bekend is. Als daar nieuwe vliegtuigen en wapens worden ontwikkeld dan mag de 'vijand' daar natuurlijk niks van weten. Simpel en logisch lijkt me! :)
Dan zijn ze daar goed in geslaagd :P

Ik zelf denk dat Area 51 een hele mooie fop-plaats is voor allerlei science-fiction liefhebbers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1541

ja, de echte ufo's staan stiekum in area52 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 26 juni 2001 20:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

nah op zich werkt ontkennen vaak aaf rechts want nu gaan juist mensen zoeken en komt het in de publiciteit. dus zal eerder gewoon een afleiding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25078

Er wordt gezegd dat Area 51 al jaren niet meer gebruikt wordt voor het testen van nieuwe vliegtuigen. Dit omdat het zo ongeveer een touristenattractie is.
Er kan dus niks meer getest worden dat geheim moet blijven, want er staat altijd wel een hoop volk te kijken...

Voor wapens hebben ze in de VS trouwens andere bases voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4472

Volgens mij heeft Bill Gates die Area 51 allang opgekocht en ontwikkelt hij daar zijn eigen soort mens/robot hybride die op Win CE loopt en uit zijn op wereld dominatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Natuurlijk gebruiken de amerikanen voor de echte topsecret dingen allang een ander gebied (area 52 :P), waar we niets vanaf weten.

Maar ze blijven opzettelijk een beetj evaag doen over area 51, om de aandacht van area 52 af te leiden. Het zal tegenwoordig wel gewoon een testbasis zijn voor minder classified dingen, zoals de al bestaande stealths etc. Want als wij op de rand mogen staan, dan hebben de russen al een aantal satelieten erboven hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 03 juli 2001 00:54 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Natuurlijk gebruiken de amerikanen voor de echte topsecret dingen allang een ander gebied (area 52 :P), waar we niets vanaf weten.

Maar ze blijven opzettelijk een beetj evaag doen over area 51, om de aandacht van area 52 af te leiden. Het zal tegenwoordig wel gewoon een testbasis zijn voor minder classified dingen, zoals de al bestaande stealths etc. Want als wij op de rand mogen staan, dan hebben de russen al een aantal satelieten erboven hangen...
hahahaha die russen toch en jullie denken dat rusland niet ook geheimen bassisen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4472

Op dinsdag 03 juli 2001 00:54 schreef ^JaapvR^ het volgende:
dan hebben de russen al een aantal satelieten erboven hangen...
De Russen hebben geen spionage satalieten meer sinds vorig jaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 03 juli 2001 14:53 schreef BAZZA het volgende:

[..]

De Russen hebben geen spionage satalieten meer sinds vorig jaar :'(
nee die hebben MS gewoon lekker alles laten overtypen in terraserver :)

Overigens wil ik nogmaals mijn verbazing uitspreken waarom area 51 uit terraserver is weggehaalt, ik weet zeker dat het er in stond en als je op google zoekt kan je de link ook nog vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 03 juli 2001 14:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

nee die hebben MS gewoon lekker alles laten overtypen in terraserver :)

Overigens wil ik nogmaals mijn verbazing uitspreken waarom area 51 uit terraserver is weggehaalt, ik weet zeker dat het er in stond en als je op google zoekt kan je de link ook nog vinden :(
ms bc3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 14:49

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Als het goed is is Area 51 nu een gewone legerbasis, al is de grens rondom het terrein verruimd zodat de spotters van een verdere heuvel moeten staan. Het schijnt dat er nu verder in de woestijn een basis is waar vreemde dingen(?!?) gebeuren.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Pagina: 1