Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Musicplayer voor Windows touch laptop.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik heb net een nieuwe laptop 14" (1366x768) gekocht, met touchscreen.
Lenovo Yoga 500

Nu werk ik al weer een tijdje met Winamp sinds Musicmatch is gestopt, met een beetje tegenzin.
De muziekspeler wil ik voornamelijk in tablet modus gebruiken, wat in Winamp een onmogelijk gepriegel is. Het is te klein, te onoverzichtelijk...
Winamp negeert mijn mapstructuur en gaat zelf cdtjes maken. Slechte mp3 tagger Geen cd's kiezen op cover enz... Musicmatch deed dit vroeger masterlijk, totdat Yahoo het overnam :|
Spotify e.d. is niet wat ik zoek, die hangt teveel op online functionalteit. het is vooral dat ik het gebruik als juist NL radio en internet beperkt is. (buitenland)

Op mijn Android tablet 10.1 waar deze laptop de vervanger voor is gebruikte ik en nog steeds op mijn smartphone PlayerPro Music Player Doet precies wat hij moet doen, makkelijk en overzichtelijk te bedienen.
Dat is eigenlijk precies wat ik zoek voor Windows 10 touch, in de windows store leek Deezer wel wat, maar dat bleek een half programma te zijn...

Zijn er mensen met goede en/of slechte ervaringen met musicplayers op grote touchscreens? Kennen mensen windows music players die sterk lijken/werken als bijvoorbeeld Player pro?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'