Wijziging User Review - [BornToBeAlive] [Securion]

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BornToBeAlive
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 17:43
Mede-auteur:

Verwijderd

Beste Tweakers,

Van gebruiker Securion heb ik een feedback die in mijn ogen niet terecht is. Securion had 3 veilingen gewonnen, ik heb hem een bericht gestuurd dat hij de veilingwinnaar was en de spullen kon overnemen.
Hier reageerde hij op dat hij het op zou willen halen. Heb ik hem bericht wanneer hij dit van plan was om te doen, sindsdien reageerde hij niet meer.
Na diverse herinnerings-berichten heb ik na een week een feedback gegeven gebaseerd op wat er gebeurt is.

Kijk ik een maand later, zie ik tot mijn verbazing een negatieve feedback op mijn profiel, geplaatst door Securion. Het enige wat erin vermeld staat is de tekst ''waardeloos''.
Hier heb ik Securion een bericht over gestuurd dat ik het hier niet mee eens was en dat ik stappen ga ondernemen om deze feedback te laten verwijderen.

Na een dag (kan wel snel reageren :+ ) krijg ik een reactie terug met alleen de een ongepaste tekst.

Ik las in de How To- Feedback aanpassen dat beide partijen een overeenkomst moeten bereiken, Ik denk dat dit niet gaat lukken als ik de reacties die ik heb gekregen bekijk.

Willen jullie na bovenstaand verhaal kijken en actie ondernemen?

Alvast bedankt :)

Groetjes,

Adriaan

BornToBeAlive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zie dat de beoordeling van Securion ondertussen al verwijderd is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.