[Bug] Fout bij video's afspelen

Pagina: 1
Acties:

• BMN84
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Hallo,

Via jullie website kijk ik geregeld diverse video's maar sinds korte tijd gaat dit niet meer.
Ik kan de video's wel starten maar als ik wat over wil slaan krijg ik de volgende melding:
"The media playback was aborted due to a corruption problem or because the media used feautres your browser did not support"

Deze melding krijg ik zowel op Chrome als op Vivaldi.
Ik dacht eerst dat het te maken had met de adblocker. Ik heb jullie website echter volledig gewhitelisted.

De melding blijft echter.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je een voorbeeld van zo'n video? Wat voor netwerk zit je op, wordt er gebruik gemaakt van een proxy bijvoorbeeld?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• BMN84
video: EA en DICE tonen launchtrailer van Mirror's Edge Catalyst
Het is inderdaad wel op het bedrijfsnetwerk. Ik weet eerlijk gezegd niet wat de proxy instellingen zijn.
Dit kan ik ook niet nagaan.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoezo kan je dat niet nagaan? Je hebt toch een IT afdeling? Kan je daar vragen hoe of wat.

• BMN84
Heb het nagevraagd. Dat is niet het geval.
Op IE doen de video's het wel gewoon.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb dit ook met Chrome:
VIDEOJS: ERROR: (CODE:3 MEDIA_ERR_DECODE) The media playback was aborted due to a corruption problem or because the media used features your browser did not support.
Chrome Version 51.0.2704.84 m (64-bit)
Win 10 64-bits

Andere browsers doen het goed (IE, Firefox, Opera). Zelfs Chrome in incognito modus doet het niet goed.

Mochten jullie meer info willen, dan hoor ik het graag.

Lees dat je eventueel in Chrome "Hardware-accelerated video decode." moet enablen.

chrome://flags/#disable-accelerated-video-decode

edit:

En ja, dit werkt dus!

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 14-06-2016 00:33 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-11 22:36
Ik heb een Dell XPS 13 en bij mij is precies hetzelfde aan de hand. Alleen werkt het inschakelen of uitschakelen van hardware acceleratie niet. Dit gebeurd alleen bij de Chrome browser. Heeft iemand al een oplossing ervoor kunnen vinden? ;(

• peterdebock
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08 10:58
Bij mij zelfde issue in Chrome :'( . Opgelost deels door de eerdere gegeven tip.

Volgende stappen hebben het issue bij mij opgelost:
- Open het volgende in je Chrome: chrome://flags
- Kies rechts bovenin voor "Alle standaardinstellingen herstellen"

Chrome wordt nu opnieuw gestart met de standaard instellingen. Bij mij werken alle video's inclusief Youtube weer *O* . Welke instelling het probleem vormde is onbekend.

succes!

groet, Peter

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Zelfde issue nu met:

video: Apple macOS High Sierra - Verbeteringen onder de motorkap

Op Edge onder Creators Update Win 10 Pro 64-bit.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen probleem bij mij met Otter op Linux. @Wim-Bart, heb je het ook met een andere browser zoals Firefox of IE?

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Hero of Time schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:03:
Geen probleem bij mij met Otter op Linux. @Wim-Bart, heb je het ook met een andere browser zoals Firefox of IE?
Alleen met Edge. Had het eerst ook met Firefox maar na een update was het probleem opeens weg.

Probleem met Edge is inmiddels ook opgelost. Edge er af gegooid (uit Packages folder) Edge met Powershell weer geïnstalleerd, reboot en probleem is weg.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Pagina: 1