Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Beste alle,

Ik heb momenteel een kleine webshop + een /blog er achter.
Nu probeer ik zeg maar de kosten te drukken om de hosting te kunnen betalen!

De winkel zelf trekt veel mensen ruim 600-700 mensen aan elke keer!
Alleen niet altijd wordt er gekocht. Nu lees ik veel over Google ADSENSE dat je daarmee geld kan verdienen.

Ik betaal ongeveer 15,- per jaar voor me hosting! Is dit terug te halen op jaarbasis of maandbasis deze kosten via Adsense?

En als je er aan begint wat zijn de risico's de policies die Google geeft. Kan je boetes oplopen wie heeft er ervaring mee.

Op verschillende sites heb je pro's en con's en weet niet echt welke ik moet aanhouden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In Internetmarketing & Social Media en Webdesign, Markup & Clientside Scripting zijn er nogal wat topics over Adsense. Wat heb je zelf al gezocht? Wat zijn dan die pro's en con's en wat zijn je specifieke vragen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Ik heb geen afweging kunnen maken!

Pro's:
1. je krijgt geld.
2. Je krijgt als het ware slapend geld.

Con's:
1. Je krijgt weinig geld per klik (afhankelijk van de advertentie).
2. Je moet een soort screening doen voordat je daadwerkelijk uitbetaald krijgt.
3. Minimaal €70,- op je rekening wil je uitbetaald krijgen, onder de €10,- wordt niet uitbetaald.

Nu zijn de con's merendeels gebaseerd op als je echt niks zou doen ervoor dat je dus ook gewoon weinig cash binnenhaalt. Stel je doet er wat moeite voor kan je uiteraard meer verdienen!

Alleen ''gratis geld'' krijgen bestaat niet bij mij, dus er zit vast wel een addertje onder het gras. Nu wil ik die ook graag weten! Wat zijn de risico's als je aanmeld en je gaat met hun beleid mee!????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Hier zijn genoeg blogs, sites, zelfs boeken over volgeschreven. Dit topic gaat daarom dicht.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Dit topic is gesloten.