Toon posts:

Hulp bij samenstelling, snel aub, dinsdag isBigDay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo mede tweakers, heb even een vraagje, heb laats een topic hiero geplaatst maar zit met 1 ding, die 1.2 gig ga ik me niet halen, wil me een duron 800 halen, maar met welk moederbord, en wat gaat me dit kosten incl processor??????
Met 256 mb ram, ik vraag dit omdat jullie samen meer weten dan 1.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:15
Op maandag 25 juni 2001 00:08 schreef Nightbat het volgende:
Yo mede tweakers, heb even een vraagje, heb laats een topic hiero geplaatst maar zit met 1 ding, die 1.2 gig ga ik me niet halen, wil me een duron 800 halen, maar met welk moederbord, en wat gaat me dit kosten incl processor??????
Met 256 mb ram, ik vraag dit omdat jullie samen meer weten dan 1.
.. je kan die duron in dezelfde config proppen als die tb. maarre, hoe kunnen wij nou zeggen hoe duur iets is als je helemaal geen eisen of merken geeft :? :? daarvoor kijk je ff in de pricewatch ofzo!!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat vraag ik dus, jullie mogen zelf weten welk moederbord en eventueel proc, ligt eraan of er verschillen in zijn, in die duron 800.

En Ps: kan niet op tweakers.net wilt die wat downloaden ligt de site plat??

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:15
ik kan gewoon op tweakers.net

maar goed; (prijzen ff ongeveer uit me hoofd ;) )

neem een asus a7v133 mobo - fl 400
- ik heb goede ervaringen met asus en hoor er ook veel goede dingen over. hij is snel, goed overklokbaar en ik vind em zeker stabiel! die duron is wel geen 133fsb cpu maar meestal draaid ie dat wel en een a7v133 is maar paar tientjes duurder dan de a7v.

cpu duron 800 -FL 150
- slechte keus. waarschijnlijk ook slecht overklokbaar leg er 2 mijers bij en je hebt een dikke axia 1 gig tb die je met wat geluk zo naar de 1.33 heen schopt. duron 800 is zowat de traagste amd die je nu kan kopen, waar zou je dat doen??

verder zou ik een maxtor schijf kopen, 256 mb cas2 geheugen (ongeveer 175,-)een gts videokaart en de rest mag je lekker zelf uit zoeken :9

Verwijderd

Topicstarter
Tnx, ik weet voldoende.

Raar, als ik www.tweakers.net intyp dan download die wat, althans daar vraagt die naar, zal wel aan mijn gare provider liggen.

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 00:40 schreef Nightbat het volgende:
Tnx, ik weet voldoende.

Raar, als ik www.tweakers.net intyp dan download die wat, althans daar vraagt die naar, zal wel aan mijn gare provider liggen.
Hej,

probeer deze eens: http://tweakers.net
Pagina: 1