Sega emu vraagje voor op de DC

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Ik heb een dreamcast en een megadrive. Nu is het mogelijk mijn megadrive spellen te spelen op mijn dreamcast dmv een emulator; dit vind ik heel fijn want dan hoef ik die megadrive niet steeds aan te sluiten.

Er is een emulator genaamd segaGEN; 'ze' zeggen dat dit de beste emu. is om megadrive spellen te emuleren.

VRAAG:
voordat je een rom opstart kan je met de X, Y en B knop respectievelijk MODE, SKIP en SOUND veranderen. Je kunt van de nul die achter SOUND staat bijv. een één maken. Wat gebeurd er als je van sound bijv. een 1 maakt? Er zit geen readme bij dus ik weet het niet.

Wat ik wél weet is dat de muziek zwaar kut is bij ALLE games; is dit misschien te verhelpen?

thx :7

" Play the violent strings of my symphony "

• qwerios
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05-2023

qwerios

Digital Pizza Crew

De sound optie 1 zorgt ervoor dat het tempo van de geluidsemulatie 'los gelaten' wordt. Oftwel het tempo van bepaalde liedjes klopt wat beter met het origineel. De geluidsemulatie blijft naadje en voor zover ik weet is er nog geen andere/beter emu of patch voor SegaGen.

How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.

Verwijderd

die emu heb ik ook, maar hij is niet zo goed als verwacht, en je DC gaat ervan kapot!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Hoie kan dat, dat je DC ervan kapot gaat dan???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op maandag 25 juni 2001 13:28 schreef ugamer het volgende:
die emu heb ik ook, maar hij is niet zo goed als verwacht, en je DC gaat ervan kapot!
WAT BEDOEL JE HIERMEE??

of is dat weer die bull-shit, dat je DC kapot gaat van de bootdisk.. :r

" Play the violent strings of my symphony "