Ik ben erg fan van de Total War-serie en maak hier ook video's van. Nu kom ik erachter dat mijn pc moeite krijgt om Total War: Warhammer goed te trekken. Omdat ik zelf de beste kwaliteit wil hebben en dit ook in mijn video's wil laten zien ben ik op zoek naar wat nieuwe componenten om de performance te verbeteren.
Vooral de FPS bij grote veldslagen is matig en ook zijn de laadtijden zeer lang. Hierdoor denk ik dat mijn CPU ook een grote rol speelt.
Huidige specs:
- Radeon HD 7970 3GB
- Intel i5 3470 3.4Ghz
- 8GB DDR3-1600 RAM
- Corsair TX650M (650 Watt)
1. Voor de GPU denk ik aan de GTX 980ti of de GTX 1080. Ik zoek echt een topkaart die ook tijdens het opnemen van video's nog een goede constante performance neerzet.
2. Geen idee welke CPU ik hierbij nodig heb. Prioriteiten zijn gamen en videobewerking!
3. Zou extra RAM nog winst op kunnen leveren?
Kwaliteit gaat voor het geld, maar het liefst zou ik niet boven de duizend gaan, tenzij dit in dit geval echt nodig is!
Hebben jullie wat aanbevelingen of tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Alvast bedankt!
Vooral de FPS bij grote veldslagen is matig en ook zijn de laadtijden zeer lang. Hierdoor denk ik dat mijn CPU ook een grote rol speelt.
Huidige specs:
- Radeon HD 7970 3GB
- Intel i5 3470 3.4Ghz
- 8GB DDR3-1600 RAM
- Corsair TX650M (650 Watt)
1. Voor de GPU denk ik aan de GTX 980ti of de GTX 1080. Ik zoek echt een topkaart die ook tijdens het opnemen van video's nog een goede constante performance neerzet.
2. Geen idee welke CPU ik hierbij nodig heb. Prioriteiten zijn gamen en videobewerking!
3. Zou extra RAM nog winst op kunnen leveren?
Kwaliteit gaat voor het geld, maar het liefst zou ik niet boven de duizend gaan, tenzij dit in dit geval echt nodig is!
Hebben jullie wat aanbevelingen of tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2016 23:49 ]