Hoi, ik wil zelf graag een pc bouwen en ik heb hier voor verschillende onderdelen uitgezocht. Het is een pc voor vakantie video's bewerken, voor school opdrachten en games te spelen als GTA 5. Natuurlijk moet er ook veel opslag op zitten. De onderdelen die ik heb uitgezocht zijn:
- Intel Core i5-6500 Boxed
- ASRock H170 Pro4/D3
- MSI GeForce GTX 970 G4D5T OC
- WD Blue WD10EZEX 1TB
- Kingston SSDNow v300 240GB
- Team Group Elite Plus 8GB of Kingston HyperX Fury 16GB
- Corsair VS650
- NZXT s340 rood/zwart
- Gelid Solutions Tranquillo rev.3
Ik weet nog niet zeker of ik voor 8GB ram ga of voor 16GB. Ik weet ook nog niet zeker of ik die processor koeler er bij wil omdat er eentje standaard bij de processor zit. Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven voor onderdelen en kunnen aangeven of al deze onderdelen samen werken. Mijn maximale budget is €1000 en het liefst minder hahah. Alvast bedankt voor jullie hulp!
- Intel Core i5-6500 Boxed
- ASRock H170 Pro4/D3
- MSI GeForce GTX 970 G4D5T OC
- WD Blue WD10EZEX 1TB
- Kingston SSDNow v300 240GB
- Team Group Elite Plus 8GB of Kingston HyperX Fury 16GB
- Corsair VS650
- NZXT s340 rood/zwart
- Gelid Solutions Tranquillo rev.3
Ik weet nog niet zeker of ik voor 8GB ram ga of voor 16GB. Ik weet ook nog niet zeker of ik die processor koeler er bij wil omdat er eentje standaard bij de processor zit. Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven voor onderdelen en kunnen aangeven of al deze onderdelen samen werken. Mijn maximale budget is €1000 en het liefst minder hahah. Alvast bedankt voor jullie hulp!