Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Of doe je het voor de cardsharing optie van de dreambox? If so, no offense, maar dan ben je illegaal bezig en daarbij gaan we je niet helpen (policy GoT)
Having said that: zoek even op youtube, je kunt op bijna alle smart TV's Kodi installeren, er is. Gewoon een linux versie die vanaf USB draait namelijk
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat plus dat iets meer eigen inzet ook gewenst is. Een "Sony van 43 inch" is niet de beste short-list die ik ooit gezien heb.The Eagle schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:49:
Als je een smart TV koopt heb je die dreambox ook niet meer nodig. CI+ module er in en gaan.
Of doe je het voor de cardsharing optie van de dreambox? If so, no offense, maar dan ben je illegaal bezig en daarbij gaan we je niet helpen (policy GoT)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Persoonlijk zou ik ook niet kiezen voor dit merk omdat het eigenlijk nooit goed uit reviews komt en ik bij bekenden dramatische ervaringen heb gezien. Iets meer onderbouwing dan alleen zo'n kreet is toch wel gewenst.
Strikt gesproken is dit de enige optie in de pricewatch
[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 26-05-2016 11:33 ]
Klopt. Maar wil je echt ambilight van Philips? Voor 40 euro en een middagje knutselen heb je een 4 zijdig ambilight met 170 leds. (Nadeel is wel dat je een PC of RPI nodig hebt om de leds aan te sturen).apis29 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:25:
[...]
Strikt gesproken is dit de enige optie in de pricewatch(tenminste: met 100Hz en ook nog driezijdig ambilight ipv tweezijdig, aangezien de prijzen niet veel verschillen tussen de 65xx modellen)
Het ging dan ook om Android TV (om Kodi te installeren) en dan nog een 40" ipv 43" en die maakt alleen Philips. Ambilight krijg je er dan bij en als je toch moet kiezen dan liever 3-zijdig voor dezelfde prijs (of goedkoper) dan 2-zijdig he. 'Strikt' gesproken dusClavis schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:12:
[...]
Klopt. Maar wil je echt ambilight van Philips? Voor 40 euro en een middagje knutselen heb je een 4 zijdig ambilight met 170 leds. (Nadeel is wel dat je een PC of RPI nodig hebt om de leds aan te sturen).
Maar aangezien de aanbieder weer Platte teevee is zal ie vast toch niet eens meer op voorraad zijn

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 26-05-2016 12:54 ]
Na wat meten en verzetten... ga ik toch voor de 43inchSony X8309C of W805.
Even nog de knoop doorhakken Ultra HD of Full HD ( of dit wel echt invloed heeft bij een 43 inch tv )
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)