Toen ik onderzoek deed naar upgrademogelijkheden kwam ik op deze video uit waarin getoond wordt hoe makkelijk het eigenlijk is om je Dell Inspiron 15 7559 te upgraden.
De SSD
Ik heb twee SSD's gevonden en ik moet een keuze maken tussen de twee, maar ik heb zelf niet veel verstand van SSD's.
Ik ga de SSD gebruiken om de Dell Inspiron 15 7559 die ik besteld heb te voorzien van een sneller draaiend systeem zonder de bijgeleverde harde schijf te moeten opgeven aangezien je de SSD er zo in kan schuiven.
Nu is mijn vraag of iemand de verschillen kan verduidelijken voor mij.
Samsung SM951 (NVMe) 128GB
Samsung 850 EVO M.2 250GB
RAM
Volgens mij is dit de standaard RAM die erbij geleverd wordt, maar dat weet ik niet zeker:
HP H6Y77ET
De maker van de eerder vermelde video stelt deze voor:
Crucial CT102464BF160B
Is het voordelig om van hetzelfde RAM kaartje er een tweede van te installeren in de laptop? Of maakt het niets uit als je twee verschillende hebt?
Qua technische specificaties verschillen ze nauwelijks, maar qua prijs toch best wel wat.
Zoals altijd bedankt voor het lezen
De SSD
Ik heb twee SSD's gevonden en ik moet een keuze maken tussen de twee, maar ik heb zelf niet veel verstand van SSD's.
Ik ga de SSD gebruiken om de Dell Inspiron 15 7559 die ik besteld heb te voorzien van een sneller draaiend systeem zonder de bijgeleverde harde schijf te moeten opgeven aangezien je de SSD er zo in kan schuiven.
Nu is mijn vraag of iemand de verschillen kan verduidelijken voor mij.
Samsung SM951 (NVMe) 128GB
Samsung 850 EVO M.2 250GB
RAM
Volgens mij is dit de standaard RAM die erbij geleverd wordt, maar dat weet ik niet zeker:
HP H6Y77ET
De maker van de eerder vermelde video stelt deze voor:
Crucial CT102464BF160B
Is het voordelig om van hetzelfde RAM kaartje er een tweede van te installeren in de laptop? Of maakt het niets uit als je twee verschillende hebt?
Qua technische specificaties verschillen ze nauwelijks, maar qua prijs toch best wel wat.
Zoals altijd bedankt voor het lezen