Videokaart : radeon r7 250x 1gb
Processor : AMD fm2 A4-5300 duel code 3.4 GHz
Moederbord: msifm2-a78M-e35
Cruciaal ballistic sport 4gb
1 terra harde schijf
500 wat cooler master voeding
Dit heb ik nu en het is egt troep ! Eigenlijk wou diegene mij cpu gpu en moederbord hebben en 250 voor zijn cpu gpu moederbord! Ik wil graag iets nieuws en denk dat ik alleen nieuwe gpu cpu en moederbord nodig heb derest is vast oke budget is zon 300/400 euro liefst minder maar wil kunnen streamen en even vooruit ! Ik wil ook overwatch enzovoort kunnen spelen op hoogste settings

Kijk daar kunnen we wat mee!
Zou je kunnen kijken wat voor type de voeding is, de volledige naam bedoel ik daar mee, deze kan je wellicht samen met je hardeschijf/ram en Kast(?) mee nemen naar een ander systeem, de overige onderdelen kun je verkopen in dat geval.
Ik heb even wat samen gesteld wat een betere optie zou zijn:
De i5 2500 heb ik voor je voor 40,-

(kan altijd nog upgradede worden)
Het moederbordje is nieuw 46,45
De Cpu koeling is 30 euro,- deze is prima voor deze cpu en hogere geschikt.
De videokaart heb ik voor nu een R9 280x gepakt, deze staat nu te koop voor 140 euro 2de hands, deze is een pak sneller dan de HD 7870 en kan nog wel een tijdje mee.
Dan kom ik totaal uit op 256.45 euro
Je ram kan je zo over prikken, later kan je een extra bankje er zo bij prikken, ik ga er van uit dat er nu 1 bankje in zit ?
Een SSD is eigenlijk tegenwoordig een must, een Crucial BX200 240GB nieuw past ook binnen het budget 62,99,-
Ik kom dan totaal uit op 319.44,- dan moet je het zelf alleen nog even in elkaar zetten en Windows installeren,(mocht dit een probleem zijn dan valt dit ook nog wel op te lossen

) je zit dan wel onder je budget maar dat kan je dan later nog gebruiker om te investeren in meer ram of/en een betere cpu