Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:16
Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren op het automatiseren van mijn huishouden middels domotica.
Momenteel heb ik thuis al een en ander aan schakelmateriaal van Marmitek maar ik heb altijd de wens gehad om dit te verbeteren.

Belangrijk voor mij is eenvoud en budget.
In mijn zoektocht op internet kwam ik terecht op Comfortability van Trigion en ik was benieuwd of er hier al mensen zijn met ervaringen met deze dienst? Wat ik interessant vind is de bediening (via app), de prijs en de producten die gebruikt worden zoals bijvoorbeeld de Nest thermostaat.

Ik hoor graag jullie ervaringen over Comfortability of eventueel soortgelijke diensten.

[ Voor 3% gewijzigd door basprofessional op 24-05-2016 17:33 ]

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 18:48
Zo te lezen is er weinig ervaring hier. En ik denk nadat ik het filmpje heb gezien dat hier een maandelijks contract bij verkocht word. En meldkamer en opvolging erbij zal dat al snel rond de 50 euro per maand zijn maar dat is iets wat ik schat.
Ik zou zelf nooit naar z'n pakket toe stappen want je bent naar wat het lijkt ook gebonden aan de cloud oplossing die trigion aanbied..

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal