Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een gaming monitor!
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een gaming monitor voor mijn ps4 en voor op een later moment voor mijn gaming PC. Ik wil het voor mijn schietspellen en vechtspellen!
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 200:)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet! Zolang ik maar een goede krijg.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta open voor alternatieve natuurlijk. I
k ben een leek.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis bij mijn ps4 en later mijn pc en ps4!
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik hoop gewoon de beste in deze prijscategorie. Ik ben bereid om mijn budget iets te verhogen maar niet met al te veel. Ik wil graag 24 inch of groter!
Wat ik zelf heb gevonden waren deze 4 schermen:
1. Asus VE278H
2. Asus VX278H
3. BenQ GW2760HS
4. Liyama X2783HSU-B1 Zwart
Dank je wel voor jullie hulp!
Ik zoek een gaming monitor!
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een gaming monitor voor mijn ps4 en voor op een later moment voor mijn gaming PC. Ik wil het voor mijn schietspellen en vechtspellen!
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 200:)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet! Zolang ik maar een goede krijg.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta open voor alternatieve natuurlijk. I
k ben een leek.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis bij mijn ps4 en later mijn pc en ps4!
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik hoop gewoon de beste in deze prijscategorie. Ik ben bereid om mijn budget iets te verhogen maar niet met al te veel. Ik wil graag 24 inch of groter!
Wat ik zelf heb gevonden waren deze 4 schermen:
1. Asus VE278H
2. Asus VX278H
3. BenQ GW2760HS
4. Liyama X2783HSU-B1 Zwart
Dank je wel voor jullie hulp!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2016 16:48 ]