Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een vraagje mijn moeder wilt graag Horizon-Tv app bekijken op de Samsung Galaxy tab 10.1
Helaas geeft deze in de Google Playstore aan dat deze niet compatibel is, is er een makkelijke manier om dit te omzeilen? Heb al wat gelezen van rooten en custom ROMs maar ik zie ook dat daar een risico aan vast zit.

hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
je kan kijken of je het installatie bestand (apk) ergens anders vandaan kan halen (apk bestanden linken en delen is niet gewenst op dit forum ivm mogelijke beveiligings risico's).

met alleen root of custom rom los je het probleem waarschijnlijk ook nog niet direct op, je zal je tablet moeten voordoen als een ander (wel compatible) device, hoe, geen idee, wellicht de naam of resolutie aanpassen..

het zou ook nog kunnen dat je device ook echt niet compatible is.. dan kan je wel een omweg verzinnen, maar dat gaat dan toch niet werken

beste is misschien nog wel contact opnemen met ziggo :) geen idee hoelang dat dat dan duurt

Strava

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 22:05

Praetextatus

the dutch_paki

Ik denk dat je moeder een ouder versie van de tab heeft? Draait er android 3.x op? Dan word het moeilijk denk ik. Dan zul je wel moeten rooten en kijken of je er nieuwere android op kunt flashen.

edit/ Ik denk ook dat je in het vervolg niet meerdere threads hoeft te openen. Je kunt ook gewoon enkele dagen wachten en daarna de thread omhoog schoppen.

[ Voor 28% gewijzigd door Praetextatus op 24-05-2016 15:49 ]

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:52:
Ik heb een vraagje mijn moeder wilt graag Horizon-Tv app bekijken op de Samsung Galaxy tab 10.1
Welke tab heb je precies? Er staat er een heleboel in de Pricewatch.

Ik zie overigens in Google Play: Horizon Go het volgende:
Android vereist
4.0 en hoger
Mocht je dus inderdaad een oudere versie hebben met Android 3.1, dan kom ik tot dezelfde conclusie als Praetextatus. Een losse APK gaat je dan ook niet verder helpen.

Verwijderd

Topicstarter
En er is geen mogelijkheid om een hele nieuwe os met android 4.* er op te zetten d.m.v. rooten etc.?

Alvast bedankt voor de info tweakers.

• Prulleman
Als je te beroerd bent om zelf te zoeken, moet je op zijn minst het exacte type laten weten...(zoals al gevraagd)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
P7500. dacht dat ik dat vermeld had, sorry.

• Prulleman
heb je al gechecked welke android versie er nu op draait, vermoedelijk 3.x, maar wellicht is ie allang geupdate naar 4.x en zou de app gewoon moeten werken en is het een ander probleem

Als het toch 3.x is:
gezien je vragen en je beperkte google skills zou ik gaan voor een stock rom update, deze zou er in 4.0.4 moeten zijn volgens de volgende 2 sites die met 1 minuut googlen te vinden zijn:

https://stockromupdate.co...500-4-0-4-p7500dxlp9-thl/

http://www.editandroid.co...ng-galaxy-tab-10-1-p7500/

Met custom roms zou 5.1 ook mogelijk moeten zijn, maar daar zou ik niet aan beginnen, aangezien het voor je moeder is en je met een beetje pech is een custom rom iets minder onderhouds vriendelijk (met een beetje geluk wel, maar dat is altijd een gok).

[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 25-05-2016 16:57 ]

Strava

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Gewoon je Samsung tab regulier updaten, de GT-P7500 kan je gewoon op de standaard (OTA) manier updaten naar max Android 4.0.4. en dan kan de app uit de Playstore installeren. Het werkt maar is niet heel erg vlot.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Palthe

Of eventueel downloaden van sammobile.com.
Flashen met odin en klaar. Handleiding staat er gewoon bij op sammobile.
Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, ik ga de stappen hierboven even uitproberen!

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt, heb de software vervangen met hulp van odin en het werkt, toppie!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Je hebt deze vraag ook in een ander topic gesteld, cross posten is niet toegestaan, dit topic gaat op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.