Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switcht
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:08
Hi All,

Bij aankoop vandaag van een Sonos Play 1 zou je een waardebon van 25€ korting krijgen van bol.com.

Tweakers zelf maakt ook reclame, dat je bij aankoop aan hun wedstrijd kan meedoen om een reis te winnen van 1500€.

Echter, de link achter de waardebon van 25€ werkt niet.
Enig idee hoe dit zou opgelost kunnen worden?

Had wel gehoopt dat Tweakers dit zelf zou testen alvorens te promoten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:00
Switcht schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:39:
Hi All,

Bij aankoop vandaag van een Sonos Play 1 zou je een waardebon van 25€ korting krijgen van bol.com.

Tweakers zelf maakt ook reclame, dat je bij aankoop aan hun wedstrijd kan meedoen om een reis te winnen van 1500€.

Je zit in het topic waar je kortingscodes en aanbiedingen kunt plaatsen. Je constateert een probleem, opent hier een topic en de enige vraag die ik erin ontdek is:
"Enig idee hoe dit zou opgelost kunnen worden?"

Wat heb je zelf al gedaan om dit probleem op te lossen? Heb je al contact met Tweakers opgenomen? Of met Bol? En wat zeiden ze? En wat verwacht je van ons als antwoord eigenlijk?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Switcht schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:39:
Hi All,

Van wie heb je die link gehad?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switcht
BtM909 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:51:
[...]

Van wie heb je die link gehad?
Het is een banner op de homepage die me doorverwijst naar bol.com (waar ik vastloop).
Gezien jullie promotie maken en er een vakantie-wedstrijd aan koppelen ga ik er vanuit dat deze ook getest zou zijn.

Ik zal contact opnemen met bol gezien het probleem daar waarschijnlijk zal liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Zover ik lees wordt de cadeaubon twv 25 euro, 30 dagen na aankoop verstuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens de bestelling.

Dus: is het al 30 dagen geleden en heb je je e-mail gecontroleerd ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44

MsG

Forumzwerver

In welke zin werkt de link niet? Blokkeer je trackingsites en dergelijke? In promotionele links zit vaak tonnen aan referral informatie en gaan vaak eerst via een extern tracking-netwerk, waarna ze pas worden doorgestuurd naar de website. Op een ander systeem de link al eens geprobeerd?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switcht
Breezers schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:55:
Zover ik lees wordt de cadeaubon twv 25 euro, 30 dagen na aankoop verstuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens de bestelling.

Dus: is het al 30 dagen geleden en heb je je e-mail gecontroleerd ?
Ahzo, ik had meteen natuurlijk op de link geklikt zonder bijgevoegde info op Tweakers te lezen |:(
Merci Breezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:06

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit gaat dus over http://tweakers.net/advertorials/Vakantiegeld_2/

Als je daar vragen of opmerkingen over hebt, dan zou ik die even richten aan het mailadres dat daar genoemd wordt, of een topic openen in Lieve Adjes

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.