Upgrade licentie van win 7 pro naar Enterprise

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 14:20
Goedemorgen,

Ivm de implementatie van Applocker, moet ik enkele clients upgraden van win 7 pro, naar win 7 enterprice. Ik heb dus enkele Enterprice licenties nodig.

Wij maken gebruik van Windows Volume Licence en daar staan dus al onze reeds aangekochte win pro licenties genoteerd.

Waar ik niet achter kom: 1. Wat kost een upgrade mij van win 7 pro, naar enterprice. 2. In mijn WVL zie ik dezelfde productkey staan bij pro als bij Enterprice.
Volgens de WVL heb ik dus (ik vezin een getal) 200 x een win 7 pro gebruikt, maar datzelfde aantal staat bij win 7 enterprice, welke ik nergens heb draaien.

Kan iemand me hierbij helpen, iemand enige idee hoe het zit?

Bedankt vast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

020-5001500 gebeld? Zo ja, wat zeiden ze erover, waarom staat dat niet in je startpost en welke vragen bleven onbeantwoord?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 11:19
MAX3400 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:59:
020-5001500 gebeld? Zo ja, wat zeiden ze erover, waarom staat dat niet in je startpost en welke vragen bleven onbeantwoord?
Ik sluit mij hierbij aan : wat zei Microsoft toen je ze hierover opbelde?
De "license desk" medewerkers weten echt wel waar zij het over hebben mbt licenties, zij kunnen jou ten alle tijden een beter antwoord geven op jouw vragen mbt licenties als alle Tweakers gecombineerd (vooral omdat zaken mbt licenties erg onduidelijk kunnen zijn en nogal onderhevig zijn aan veranderingen is het gewoon het beste om voor licentievragen direct MS te bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 14:20
Heb Microsoft gesproken. Samenvatting:

MS gebruikt met WVL dezelfde code's voor Win 7 standaard, pro en Enterprice. Daarom zijn ze bij de 1 en de andere allemaal geactiveerd. Wil dit zeggen dat je ook voor alle automatisch gelicenceerd bent, nee. Dat ligt eraan of je bij aanschaf van je licenties ook een SA hebt afgenomen.

Dit even ter info voor andere met dezelfde vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Kijk ook naar andere producten die hetzelfde kunnen als applocker. RES Workspace kan je ook de boel behoorlijk mee dicht timmeren. Je kan indien nodig zelfs zaken als Start menu en de rest van de shell aanpassen.
mister9 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:56:
Heb Microsoft gesproken. Samenvatting:

MS gebruikt met WVL dezelfde code's voor Win 7 standaard, pro en Enterprice.
Enterprise gebruikt andere codes dan Pro. Als ik kijk op de licentie site heb ik voor elke aparte codes staan (zowel KMS als MAK codes zijn anders per edition). Denk ook na bij Enterprise editions of je een KMS server gaat gebruiken voor activatie of MAK codes gebruikt. Elk heeft zijn voor- en nadelen.