Hoi,
ik heb nu pas 3 dagen een nieuw systeem en nu al weer een groot probleem...
Wat is het probleem? Kort gezegd: 'Nog geen twee seconden na indrukken van de powerknop gaan de systeem en cpu-coolers uit en gebeurt er verder niets meer'. De power en hdd-leds blijven branden dus er zit nog stroom op het systeem. HELP!
Okay, mijn systeem is nu:
Duron 700 Mhz
MSI K7T Pro
20 GB HD
128 MB 133
Viper II Z200 (AGP 4x)
SB Live 1024
Labtec LCS-2514 Speakers
Trust 56k PCI modem
Sitecom 32 Bits PCI Bus Fast Ethernet Adapter
17" Samsung Syncmaster 750s
Samsung CD Master 52e (52x CD-Rom)
Samsung SW-208 (32x8x4 CD-(re)writer
Voeding 250W Atx
Ja sorry, beetje lange lijst, maar wil niets aan het toeval overlaten.
Gisteren deed het systeem het nog prima nadat ik de modem en netwerkkaart er in geplaatst had. Vanochtend deed-ie het niet meer. Ik heb de boel opengemaakt en kaarten van plaats gewisseld. Geen effect. AGP verlaagd naar 1x/2x. Geen effect. Mijn videokaart in andere pc gezet (misschien lag het wel aan de videokaart)... maar die deed het dus wel in de andere pc. Videokaart van de andere pc (Intel740) in nieuw systeem gezet. Geen effect. Uiteindelijk het hele systeem ontleed en stuk voor stuk weer in elkaar gezet.
Er was een moment waarop ik wat hoop kreeg, want op een gegeven moment toen deed-ie het... maar toen ik 'm uit zette, toen deed-ie het niet meer. Dus ik weer herhalen wat ik gedaan had... maar toen deed-ie het niet meer.
Het Smart-D-Led systeem van de MSI K7T Pro stopt met knipperen tussen de 'Initializing Video Interface' en 'Initializing Keyboard Controller'. Dus zelf denk ik dat het probleem bij het moederbord ligt en misschien wel bij de AGP poort. Maar goed, ik ben ook maar een leek... dus vestig ik mijn hoop op een van jullie. Help!
Alvast bedankt.
ik heb nu pas 3 dagen een nieuw systeem en nu al weer een groot probleem...
Okay, mijn systeem is nu:
Duron 700 Mhz
MSI K7T Pro
20 GB HD
128 MB 133
Viper II Z200 (AGP 4x)
SB Live 1024
Labtec LCS-2514 Speakers
Trust 56k PCI modem
Sitecom 32 Bits PCI Bus Fast Ethernet Adapter
17" Samsung Syncmaster 750s
Samsung CD Master 52e (52x CD-Rom)
Samsung SW-208 (32x8x4 CD-(re)writer
Voeding 250W Atx
Ja sorry, beetje lange lijst, maar wil niets aan het toeval overlaten.
Gisteren deed het systeem het nog prima nadat ik de modem en netwerkkaart er in geplaatst had. Vanochtend deed-ie het niet meer. Ik heb de boel opengemaakt en kaarten van plaats gewisseld. Geen effect. AGP verlaagd naar 1x/2x. Geen effect. Mijn videokaart in andere pc gezet (misschien lag het wel aan de videokaart)... maar die deed het dus wel in de andere pc. Videokaart van de andere pc (Intel740) in nieuw systeem gezet. Geen effect. Uiteindelijk het hele systeem ontleed en stuk voor stuk weer in elkaar gezet.
Er was een moment waarop ik wat hoop kreeg, want op een gegeven moment toen deed-ie het... maar toen ik 'm uit zette, toen deed-ie het niet meer. Dus ik weer herhalen wat ik gedaan had... maar toen deed-ie het niet meer.
Het Smart-D-Led systeem van de MSI K7T Pro stopt met knipperen tussen de 'Initializing Video Interface' en 'Initializing Keyboard Controller'. Dus zelf denk ik dat het probleem bij het moederbord ligt en misschien wel bij de AGP poort. Maar goed, ik ben ook maar een leek... dus vestig ik mijn hoop op een van jullie. Help!
Alvast bedankt.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.