BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Corrigeer dat 100% en kijk of je je Windows 10 wel werkend krijgt.DropjesLover schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:12:
Nu heb ik wel DWS (Destroy Windows Spying)
Simpel: na installatie werkte Windows 10 wel, je ramt er wazige software overheen, nu werkt het niet meer.
[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 24-05-2016 09:15 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Was een meerdere keren hier aangehaalde tip van users.MAX3400 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:15:
[...]
Corrigeer dat 100% en kijk of je je Windows 10 wel werkend krijgt.
Simpel: na installatie werkte Windows 10 wel, je ramt er wazige software overheen, nu werkt het niet meer.
Ongedaan maken lijkt niet te kunnen

Voor dat tooltje er overheen gehaald te hebben hoefde ik niet verplicht gebruik te maken van de windows mail -app, voor andere zaken heb ik het ook dit helemaal niet nodig.
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Nooit mijn suggestie geweest maar daar heb je niets aan nu.DropjesLover schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:42:
[...]
Was een meerdere keren hier aangehaalde tip van users.
Ongedaan maken lijkt niet te kunnen
Is er een essentiele kritieke reden dat je nu Mail App moet gebruiken ipv elke andere (gratis) mail-client? Als in; leuk dat Microsoft Windows alles van je aan elkaar wil breien maar een goede contact-list maken in iets als Thunderbird is natuurlijk veel fijner en onder eigen controleVoor dat tooltje er overheen gehaald te hebben hoefde ik niet verplicht gebruik te maken van de windows mail -app, voor andere zaken heb ik het ook dit helemaal niet nodig.
Dan even over DWS: https://twitter.com/nummerok/status/703082516098502656 -> dat wijst er wel op dat de auteur dusdanig "geschrokken" is en Microsoft zeer "not amused" over de werking.
Wat je eventueel nog kan proberen (maar ook hiervoor eigen risico dus): DWS eraf gooien en dan
1
| sfc /scannow |
proberen vanuit een administrative commandline.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
BThGvNeOA