Toon posts:

Baldur's Gate II

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk vindt niemand het erg dat ik dit vraag maar een paar dagen geleden is de officiele uitbreiding voor dit spel verschenen en aangezien ik nog al veel goede dingen over dit spel heb gehoord vroeg ik mij af of iemand een idee had hoeveel dit spel nu ongeveer kost in de winkels.

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

prijs van een uitbreiding???
45 piek???

Verwijderd

Topicstarter
Nee sorry, ik bedoelde Baldur's Gate 2, Shadows of Amn

Verwijderd

Dat is geen uitbreiding maar een spel, 99 piek en krijg je er een boek bij ook! (Als je mzl hebt ;) )

Bij DynaByte is 'ie zo'n 89 denk ik..check anders ff online!

Verwijderd

Topicstarter
Oki heel erg bedankt!

Ik denk dat iedereen mijn vraag een beetje verkeerd heeft begrepen. Ik bedoelde te zeggen dat ik erg veel goeds over BGII Shadows of Amn heb gehoord en aangezien daarvoor 2 daagjes geleden de uitbreiden Throne of Bhaal voor uit is gekomen leek het mij weleens tijd om BGII te kopen. Vandaar mijn vraag hoeduur BGII nu ongerveer was. :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik geloof dat ie bij dynabyte alweer goedkoper is geworden..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

ik heb baldur's gate II allang uitgespeeld
wacht nu op de uitbreiding
sorry voor de verwarring

Verwijderd

Topicstarter
Oki tnx mensen, ik ga ernaar opzoek. En als ik 'm heb gevonden eerst BGII proberen en dan die uitbreideing Throne Of Bhaal die ik hier heb liggen.

Verwijderd

[topic=143808]

zat niet meer in de lijst, maar ikke ge*kick*ed hebben :)

voortaan wel search gebruiken plz :+

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 11:25 schreef Ragmar het volgende:
Oki tnx mensen, ik ga ernaar opzoek. En als ik 'm heb gevonden eerst BGII proberen en dan die uitbreideing Throne Of Bhaal die ik hier heb liggen.
:? Heb jij de uitbreiding al thuis liggen? Ik kan hem nergens vinden in de winkel :( En heb je de uitbreiding gekocht maar heb je BG 2 nog niet, lekker vaag... Staat toch wel op de verpakking vermeld dat het een uitbreiding is en dat je BG 2 nodig hebt om het te kunnen spelen :Y)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-11 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 25 juni 2001 20:44 schreef KID-ICARUS het volgende:
:? Heb jij de uitbreiding al thuis liggen? Ik kan hem nergens vinden in de winkel :(
Hij is alleen illegaal uit ;)
Damn, moet HoW ook nog kopen.. doen we dan maar in 1 keer ;)

Verwijderd

Ah, dat dacht ik al... :r Maar ik moet heel Icewind Dale nog een keer kopen, alleen ik wacht totdat Icewind Dale en HoW een pakket zijn :) Zal me vast wel weer wat geld schelen :7

Ik hoop wel dat ze het in een pakket gaan uitbrengen, anders kan ik wachten totdat ik een ons weeg :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ja spijt me feestelijk, ik heb het niet gekocht, ik ben ook meer door deze uitbreiding bij BGII terecht gekomen, die ik wel ga kopen.
Dat ik het uitbreiding niet legaal heb ligt niet zozeer aan dat ik te gierig ben om voor een goed spel te betalen maar meer omdat mijn fincanciele middelen niet altijd even toereikend zijn. Ik hoop dat de :r hier door wat minder gemeend is.

Arcanum wat trouwens voorzover ik het nu gespeeld heb, ga ik ook kopen, een spel wat ik goed vind verdient dat gewoon, als het een brak poep spel zou zijn geweest net als Pearl Harbor dan niet, maar ja spreekt vanzelf....

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 00:35 schreef Ragmar het volgende:
Ja spijt me feestelijk, ik heb het niet gekocht, ik ben ook meer door deze uitbreiding bij BGII terecht gekomen, die ik wel ga kopen.
Dat ik het uitbreiding niet legaal heb ligt niet zozeer aan dat ik te gierig ben om voor een goed spel te betalen maar meer omdat mijn fincanciele middelen niet altijd even toereikend zijn. Ik hoop dat de :r hier door wat minder gemeend is.

Arcanum wat trouwens voorzover ik het nu gespeeld heb, ga ik ook kopen, een spel wat ik goed vind verdient dat gewoon, als het een brak poep spel zou zijn geweest net als Pearl Harbor dan niet, maar ja spreekt vanzelf....
De :r is nu minder gemeend, maar dat komt gewoon omdat ik een hekel heb aan die mensen, die een heel goed spel niet in de winkel kopen, in het andere Baldurs Gate 2 topic zijn ook al een paar mensen die hem illegaal hebben en dat vind ik dus echt :r :r :r

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11 16:42
Vlak voordat Tiberian Sun uitkwam, werd ik helemaal gek van de screenshots en reviews, dat spel moest ik echt hebben! De dag dat 'ie uitkwam natuurlijk niet naar school, 's morgens 9 uur voor de winkel, direct naar huis om te spelen... heb het alleen die dag gespeeld, staan nu op m'n boekenplank.

Sindsdien koop ik geen spellen meer legaal.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-11 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 26 juni 2001 22:11 schreef willemj het volgende:
heb het alleen die dag gespeeld, staan nu op m'n boekenplank.
Sindsdien koop ik geen spellen meer legaal.
Heb je dan uberhaupt reviews GELEZEN? Ik ken niemand die van RPG's houdt en BG een KUTspel vindt..

Oh en ik heb niks tegen illegaal maar als je helemaal niks LEGAAL koopt ben je imho een $*)*)(*$)(#*_@*( L@S@R!. Zo.
Spellen die je leuk vindt hoor je te kopen.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-10 21:43

Boekster

Naimoholic

Vind ik ook. Ik heb alle DnD engine spellen, gewoon legaal.
Ik heb een spel soms wel illegaal, maar dan aleen om het ff uit te proberen en als ik het leuk vind dan koop ik het. Vind ik ook een beetje een compliment naar de designers en programmers van het spel. Niet dat die er veel van merken, maargoed. Ik voel me er eerlijk gezegd ook een stuk beter bij.
Oh en ik denk dat ToB iets van 50 a 60 piek gaat kosten. Dat was Heart of Winter voor Icewind Dale namelijk ook, en het is dezelfde uitgever.

Music Addicted

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Bij E-plaza/Bart Smit is BG II meen ik nog maar 49,95...

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Is echt wel de moeite waard. Zeker met dat boekwerk vol met spells. Zat in het begin tegen een vijandige mage nog wel eens: "hmm, wat mag dit dan wel voor mooie spell zijn?" Pak je ff de manual en dan zie je dat je een redelijk probleem hebt. kan je vast quickloaden :).

edit:
damn, waarom doen m'n smiley's het niet?

Music Addicted

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 23:58 schreef Boekster het volgende:
Is echt wel de moeite waard. Zeker met dat boekwerk vol met spells. Zat in het begin tegen een vijandige mage nog wel eens: "hmm, wat mag dit dan wel voor mooie spell zijn?" Pak je ff de manual en dan zie je dat je een redelijk probleem hebt. kan je vast quickloaden :).

edit:
damn, waarom doen m'n smiley's het niet?
moeten nu spatie voor en achter staan:

:).
:) .

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
is ToB nu al uit of niet ? ik heb gister de free record shop gebeld maar hadden hem nog niet ...

FF net BG2 op mijn nieuwe PC geinstalleerd :)

resolution 1600X1200 was net iets te klein voor mijn 21 , maar 1280 is heel erg gaaf :)

...

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Tnx Caspian :) .

Music Addicted

Verwijderd

Topicstarter
Het is toch gewoon onzin om geen geld uit te geven aaan iets wat het wel degelijk verdient, jat het anders ofzo, iz zo goed als het zelfde. Ik zie als ik een warez versie van een spel heb deze als demo, bevalt het mij dan koop ik het, bevalt het me niet, jammer dan dan is het zonde van m'n cd'tje en gaat het geval de biobak in.

Iig bedankt voor de prijs info, ga er in het weekend wel even naar opzoek.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 10:35 schreef Boekster het volgende:
Tnx Caspian :) .
np :)

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 15:12 schreef Ragmar het volgende:
...jat het anders ofzo, iz zo goed als het zelfde...
eik niet helemaal, met stelen heb je meer kans gepakt te worden :P

maar je hebt helemaal gelijk
Pagina: 1