Toon posts:

Tweakers homepage naar eigen interesse filteren??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik start deze post na het artikel over de nieuwe iPhone. Er wordt altijd zoveel gezeurt, geklaagd, gehuild over Apple producten en dat mensen niet begrijpen dat we nog nieuws over Apple publiceren.

Nu heb ik vanmiddag in mn instellingen van mn account zitten kijken en je kan qua filters en layout redelijk wat aanpassen.

Nu dus mijn vraag. Is het niet een idee dat je in je account instellingen kan instellen welke artikelen je wel en welke je niet wilt zien?

Op die manier hoeven mensen niet meer te zeuren over nieuws dat ze niet interessant vinden en houden we de comment sectie schoon :)

Noem me naïef maar ik vroeg me dit echt werkelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Je hoeft niet op een link naar een artikel te klikken en je hoeft de reacties er onder niet te lezen ;)

Filteren vind ik niet altijd een voordeel. Zo mis je zaken. En trolls zijn inderdaad vervelend maar soms kan er wel een interessante kritische opmerking tussen zitten. Als je enkel maar lof leest of met gelijkgezinden samen zit dan is dat ook maar saai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Idd -gerucht en geneuzel :) vanmiddag zelf ook over gepost GerardVanAfoort in "Spotlight nieuws"

NRG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 07:24

klaaz

it's me!

Ik pak deze nog even op. Een interesse filter op een wat hoger niveau zou wel fijn zijn. Zo ben ik totaal niet geïnteresseerd in 'Games' nieuws en zou dat graag weg willen filteren. Een dergelijke functie zou een welkome uitbreiding zijn op de Tweakers website.