Onze auto (Mazda 6 uit 2005, gekocht in 2010) is paar dagen terug mee gekapt op de weg. De wegenwacht (ANWB) zal deze naar de Mazda garage hier in de buurt brengen. De precieze probleem is nog onbekend maar deze auto heeft afgelopen paar jaar dure reparaties gehad bij dezelfde garage en wss zullen de kosten nu ook hoog uitvallen. De waarde van de auto rechtvaardigt deze kosten niet meer. Mijn vraag is nu wat zijn eigenlijk de opties als je een kapotte auto niet wilt laten repareren door hoge kosten? Moet je deze zelf weghalen van de garage en zo ja hoe? Kun je de wegenwacht/ANWB inschakelen om hem van de garage naar een parkeerplaats bij ons thuis te brengen?
Via Google zie ik dat je kapotte auto's bij verschillende partijen kan verkopen en laten ophalen, maar ik heb verder niks anders kunnen vinden. Enige advies is op prijs gesteld. Alvast bedankt.
Via Google zie ik dat je kapotte auto's bij verschillende partijen kan verkopen en laten ophalen, maar ik heb verder niks anders kunnen vinden. Enige advies is op prijs gesteld. Alvast bedankt.