Hulp met Bria 4 in het nederlands

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNijpjes
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mijn vader is zelfstandige. Voor zijn telefonie heeft hij een hosted VOIP centrale. Op zijn imac heeft hij de laatste versie van Counterpath Bria staan. Deze heeft hij onlangs vanaf versie 3 geupdate omdat deze problemen begon te krijgen na de laatste Apple updates.

Nu gebruikt mijn vader Bria alleen voor de nummerherkenning. Hij heeft al een aardige adreslijst in Bria staan. Echter sinds de laatste update snappen mijn vader en ik niet meer goed hoe een nieuw nummer aan de adreslijst kunnen toevoegen. Ook heeft mijn vader nog wat meer vragen over Bria.

Over het algemeen kan ik mijn vader goed helpen met zijn IT vragen en problemen. Echter kom ik hier niet uit. Handleidingen die ik vindt gaan over corperate implementaties.

Ik ben dan op zoek naar iemand of een bedrijf die mij en mijn vader liefst in het Nederlands kunnen helpen.

Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst

Beste antwoord (via TNijpjes op 30-05-2016 20:18)

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:32
TNijpjes schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:07:
Over het algemeen kan ik mijn vader goed helpen met zijn IT vragen en problemen. Echter kom ik hier niet uit. Handleidingen die ik vindt gaan over corperate implementaties.

Ik ben dan op zoek naar iemand of een bedrijf die mij en mijn vader liefst in het Nederlands kunnen helpen.
Bria 4 is inderdaad weer een stap achteruit in de user experience.. Wat dat betreft is het jammer dat je vader gedwongen is om over te stappen (bovenop de licentiekosten). Ik heb zelf de Windows-versie en hier zit het toevoegen van contactpersonen in het menu:

Bria 4 Windows Main Window

Bria 4 Windows Contact Form

Wat ik hiermee wil zeggen? Staar je niet blind op de knoppen en tabbladen in de applicatie zelf maar zoek eerder in de menu's, in Mac OS X is het applicatiemenu geïntegreerd in de bovenste balk zodra je de applicatie hebt geactiveerd.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

spike.nl
at-com.nl

Zomaar 2 bedrijven die ik van Google trek en die zeggen er veel vanaf te weten. Neem toch aan dat je weet/wist dat zaken als Google of Gouden Gids toch al aan de basis hadden moeten staan alvorens een topic te openen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:32
TNijpjes schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:07:

Bria 4 is inderdaad weer een stap achteruit in de user experience.. Wat dat betreft is het jammer dat je vader gedwongen is om over te stappen (bovenop de licentiekosten). Ik heb zelf de Windows-versie en hier zit het toevoegen van contactpersonen in het menu:

Bria 4 Windows Main Window

Bria 4 Windows Contact Form

Wat ik hiermee wil zeggen? Staar je niet blind op de knoppen en tabbladen in de applicatie zelf maar zoek eerder in de menu's, in Mac OS X is het applicatiemenu geïntegreerd in de bovenste balk zodra je de applicatie hebt geactiveerd.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNijpjes
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@nescafe, afgelopen weekeinde geprobeerd. Dacht dat het met de screenshots die je poste het wel zou lukken. Helaas is de Mac versie iets anders. Na diverse pogingen met fijne foutmelding waar we niet echt een idee hadden wat we fout deden het opgegeven.

Nu heeft bria 4 integratie met de contacten in iMac. De adreslijst in bria uiteindelijk weggegooid en alle contacten in de Mac lijst gezet.

Toevoegen van nieuwe contacten gaat dan helaas niet vanuit Bria, maar na afgelopen weekend denk ik niet dat het een groot gemis is.

Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst