Huiskamer forum, uitkomst met jammere puntjes

Pagina: 1
Acties:

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
Ik heb vanmiddag een (voor mij zeer intresante) topic gepost!! Dat over romantische akties. Oppeens was ie weg. Ik zoeken.. zoeken.. ik neem aan dat hij verplaatst is naar het z.g. huiskamer forum! Ik vind het zeker goed dat dit forum is opgericht! Ik merkte al dat het SG forum netter en overzichtelijker was geworden. Goede zaak dus!
MAAR (altijd de grote maar) ik heb pas 123 posts!! Ik kan dus mijn topic niet meer bereiken??
Waarom de regel, 60/150?? Ik zit al een hele tijd op dit forum! Ik LEES bijna elke dag topics hier!! Maar ik post gewoon niet zo vaak, en dat komt me nu dus 'duur' te staan? Beetje lauw vind ik het. <zucht>

PS.Weet iemand misschien de url van mijn topic, ik zou hem heel graag willen lezen!
Bedankt

[edit]
Ik heb even in mijn eigen history gekeken, en toen ik op een link klikte kreeg ik dit bericht
"Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net"
Ik hoop dat deze topic voldoet als het mailtje!? *D
Bedankt

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dat je dit topic in het verkeerde forum post, is al 1 goeie reden waarom je nog geen HK rechten hebt verdiend :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moved... Post volgende keer ff ontopic AUB

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• DaVincy
  • Laatst online: 26-01-2019
Thanx!
Inmiddels toch maar een mailtje gestuurt trouwens.. nu duimen ;)

• _Menno_
  • Laatst online: 07:30
Als dat topic is verplaatst naar HK dan heb je idd geen rechten om hem te zien. Geloof dat als het heel erg belangrijk is je wel naar een modje mag mailen met de vraag of hij hem even wil sturen.. Anders moet je eerst even posten..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom zou je zomaar rechten krijgen, dus als uitzondering van de rest zomaar rechten krijgen tot het HK forum ?

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 23:35 schreef Aikeleer het volgende:
Waarom zou je zomaar rechten krijgen, dus als uitzondering van de rest zomaar rechten krijgen tot het HK forum ?
In dat opzicht is het systeem gewoon nog onvoldoende ontwikkeld!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 09:07
Ik denk niet dat je de HK rechten krijgt ... dan moeten ze voor iedereen uitzonderingen gaan maken, want er komen er hier genoeg die al heel lang lezen maar niet zoveel posten. Maar joh ... 't zijn nog maar een paar posts en je bent er (toch :? ... of is dat allemaal SG?).

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 23:35 schreef Aikeleer het volgende:
Dat wil ik hem best uitleggen, maar dan is die mail zo dubbel ;)

i.e.g. is het zo dat je er niet in mag omdat je alleen in HK mag als je hier duidelijk voor de techfora komt...Daarom hebben we de grens bij 150 techposts gelegd, iets wat in 2 weken misschien wel te halen is als je regelmatig post en een redelijke kennis van computers hebt... Ga trouwens niet nutteloze oninnige posts doen, want dat valt op en je wordt dan bij voorbaat van SG/HK gebanned...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tjek je mail

• Wouter!
Wie kunnen er allemaal in de mailbox van gathering@tweakers.net komen dan? Heeft iedereen van de crew daar toegang tot :?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 23:45 schreef ThaWout het volgende:
Wie kunnen er allemaal in de mailbox van gathering@tweakers.net komen dan? Heeft iedereen van de crew daar toegang tot :?
Volgens mij alle adjes/modjes van GoT. Maar arjen bijv. niet, want hij is een deveopper ofzo :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Bulldog, Tom, Kees, Ecteinascidin, Traag en ik krijgen een kopietje van de mails aan gathering@tweakers.net

• Wouter!
Op zondag 24 juni 2001 23:52 schreef Kaj. het volgende:
Bulldog, Tom, Kees, Ecteinascidin, Traag en ik krijgen een kopietje van de mails aan gathering@tweakers.net
HlpDsk niet :?
Pagina: 1