Ik heb vanmiddag een (voor mij zeer intresante) topic gepost!! Dat over romantische akties. Oppeens was ie weg. Ik zoeken.. zoeken.. ik neem aan dat hij verplaatst is naar het z.g. huiskamer forum! Ik vind het zeker goed dat dit forum is opgericht! Ik merkte al dat het SG forum netter en overzichtelijker was geworden. Goede zaak dus!
MAAR (altijd de grote maar) ik heb pas 123 posts!! Ik kan dus mijn topic niet meer bereiken??
Waarom de regel, 60/150?? Ik zit al een hele tijd op dit forum! Ik LEES bijna elke dag topics hier!! Maar ik post gewoon niet zo vaak, en dat komt me nu dus 'duur' te staan? Beetje lauw vind ik het. <zucht>
PS.Weet iemand misschien de url van mijn topic, ik zou hem heel graag willen lezen!
Bedankt
[edit]
Ik heb even in mijn eigen history gekeken, en toen ik op een link klikte kreeg ik dit bericht
Bedankt
MAAR (altijd de grote maar) ik heb pas 123 posts!! Ik kan dus mijn topic niet meer bereiken??
Waarom de regel, 60/150?? Ik zit al een hele tijd op dit forum! Ik LEES bijna elke dag topics hier!! Maar ik post gewoon niet zo vaak, en dat komt me nu dus 'duur' te staan? Beetje lauw vind ik het. <zucht>
PS.Weet iemand misschien de url van mijn topic, ik zou hem heel graag willen lezen!
Bedankt
[edit]
Ik heb even in mijn eigen history gekeken, en toen ik op een link klikte kreeg ik dit bericht
Ik hoop dat deze topic voldoet als het mailtje!?"Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net"
Bedankt