Kort geleden heb ik een kassalade aangeschaft, maar deze had een "telefoonstekker" met 6 pinnetjes.
Nu hoeft lade enkel open en dicht, dus ik heb de stekker er af gehaald, en de draden die de lade daadwerkelijk open laten gaan even getest op een universele lader (bruin en groen).
Hij gaat prima open.
Echter wil ik dit het liefst via (bijvoorbeeld) USB doen, zodat het aan te sturen is vanuit mijn kassasoftware.
Wanneer ik dan iets afreken, de software een stroompje stuurt naar bijv een usbpoort, en dat de lade dan open gaat.
Ik gebruik uniCenta oPos (open source) als kassasoftware.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit aan kan pakken?
Bijna vergeten, ik gebruik ook een bonprinter.
Misschien kan ik daar iets doorverbinden, aangezien er ook alijd een bon uitgeprint wordt na een verkoop.
Nu hoeft lade enkel open en dicht, dus ik heb de stekker er af gehaald, en de draden die de lade daadwerkelijk open laten gaan even getest op een universele lader (bruin en groen).
Hij gaat prima open.
Echter wil ik dit het liefst via (bijvoorbeeld) USB doen, zodat het aan te sturen is vanuit mijn kassasoftware.
Wanneer ik dan iets afreken, de software een stroompje stuurt naar bijv een usbpoort, en dat de lade dan open gaat.
Ik gebruik uniCenta oPos (open source) als kassasoftware.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit aan kan pakken?
Bijna vergeten, ik gebruik ook een bonprinter.
Misschien kan ik daar iets doorverbinden, aangezien er ook alijd een bon uitgeprint wordt na een verkoop.
[ Voor 10% gewijzigd door Addict op 23-05-2016 19:04 ]
Addict