Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Standaard gebruik en wat niet al te ingewikkelde videobewerking. Daarnaast een potje minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 800 euro inclusief verzendkosten. Liefst bestel ik alles bij 1 bedrijf, dus laten we zeggen 750 uit de pricewatch.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een monitor ongeveer 24" met wall mount. Een SD kaart lezer, Blu-ray brander, SSD 120 GB, HDD 1 TB, liefst een zeer compacte kast, minimaal 6 USB poorten, speakers,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en nVidia vanwege warmte/verbruik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet klein zijn. Ik wil hem onder een bureau vastmaken zoveel mogelijk uit het zicht.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik probeer met een klein budget een goede PC samen te stellen die nog wel even mee kan. Ik weet dat het budget krap is, en ik hoopte er eigenlijk nog een GTX 950 bij te kunnen proppen, maar zoals je ziet lukt dat niet met mijn gekozen producten. Ik zie echter geen grote besparingen meer. Het punt is dat videobewerken een beetje het main gebruik zal zijn en ik weet niet of ik dan meer baat heb bij 16 GB ram, een snellere processor of een dedicated GPU. Ik hoop dus een hoop goede suggesties te krijgen waar ik wat mee kan.
Standaard gebruik en wat niet al te ingewikkelde videobewerking. Daarnaast een potje minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 800 euro inclusief verzendkosten. Liefst bestel ik alles bij 1 bedrijf, dus laten we zeggen 750 uit de pricewatch.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een monitor ongeveer 24" met wall mount. Een SD kaart lezer, Blu-ray brander, SSD 120 GB, HDD 1 TB, liefst een zeer compacte kast, minimaal 6 USB poorten, speakers,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en nVidia vanwege warmte/verbruik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet klein zijn. Ik wil hem onder een bureau vastmaken zoveel mogelijk uit het zicht.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik probeer met een klein budget een goede PC samen te stellen die nog wel even mee kan. Ik weet dat het budget krap is, en ik hoopte er eigenlijk nog een GTX 950 bij te kunnen proppen, maar zoals je ziet lukt dat niet met mijn gekozen producten. Ik zie echter geen grote besparingen meer. Het punt is dat videobewerken een beetje het main gebruik zal zijn en ik weet niet of ik dan meer baat heb bij 16 GB ram, een snellere processor of een dedicated GPU. Ik hoop dus een hoop goede suggesties te krijgen waar ik wat mee kan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | LG 24M47VQ Zwart | € 118,- | € 118,- |
| 1 | Logitech Z200 Zwart | € 27,52 | € 27,52 |
| 1 | Microsoft Wired Keyboard 200 for Business (US int) Zwart | € 8,76 | € 8,76 |
| 1 | Logitech B100 Zwart | € 6,80 | € 6,80 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Asus BW-16D1HT Zwart | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,45 | € 52,45 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Transcend All-in-1 USB 3.0 | € 12,04 | € 12,04 |
| 1 | ValueLine VLM-SFM30 | € 22,97 | € 22,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 766,29 | |