Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gezocht: foto's Audi A4 of A6 break met zwarte dakrail

Pagina: 1
Acties:
  • 885 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft er iemand een Audi A4 of A6 met vensterlijsten in chroom maar dakrail in het zwart? Zo ja, kan u mij een foto bezorgen?

Ik sta voor de keuze dakrails in chroom of zwart en zou het eens "in 't echt" willen zien ipv in car configurator.

Thanks,

K

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 18:02

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Verwijderd

Topicstarter
de grappigste thuis?

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 18:02
Nee zeker niet. dat is mijn dochter ;)

Maar serieus. Dit lost google voor je op.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Verwijderd

Topicstarter
ik veronderstel dat Google zowat 90% van hetgeen in een forum gevraagd wordt kan oplossen, maar toch verkiezen velen alsnog een forum...

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:29
Afbeeldingslocatie: http://i415.photobucket.com/albums/pp234/Jenkins-BE/DSC_0115-1.jpg

Gevonden met Google, had je nog sneller kunnen vinden dan dit topic aan te maken...

[ Voor 14% gewijzigd door CrazyFool op 23-05-2016 17:45 ]

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 17:05
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:43:
ik veronderstel dat Google zowat 90% van hetgeen in een forum gevraagd wordt kan oplossen, maar toch verkiezen velen alsnog een forum...
Ik denk dat 99% van de gebruikers liever Google gebruikt dan een forum voor het zoeken van afbeeldingen.
En het is Avant ipv Break, gaat immers om een Audi en niet om een Citroën/Renault.

[ Voor 9% gewijzigd door Het Fantoom op 23-05-2016 18:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Break is de algemene, niet merkgebonden verzamelnaam voor dat type auto's, zoals in "alle Avants zijn breaks, maar niet alle breaks zijn Avants". Maar toch bedankt voor je scherpzinnige en uiterst nuttige feedback.
Het Fantoom schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:49:
[...]

Ik denk dat 99% van de gebruikers liever Google gebruikt dan een forum voor het zoeken van afbeeldingen.
En het is Avant ipv Break, gaat immers om een Audi en niet om een Citroën/Renault.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:24:
Maar toch bedankt voor je scherpzinnige en uiterst nuttige feedback.
Fijn heh, zo'n forum! Als het je niet bevalt ga je maar googlen, in plaats van anderen gratis werk voor jou laten verzetten.

[ Voor 10% gewijzigd door TommyboyNL op 23-05-2016 21:32 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:29:
Ik sta voor de keuze dakrails in chroom of zwart en zou het eens "in 't echt" willen zien ipv in car configurator.
Audi-dealer om de hoek? Daarbij, maar gelukkig staat dat allemaal goed beschreven door je, kan het zomaar zijn dat je "vreemde" velgen hebt gekozen of een rare lakkleur waardoor de dakrail er echt geen ene klap meer toe doet.

Geen idee hoe zuinig je op je auto bent of gaat zijn; chroom schoonmaken zoals vogelschijt of boomhars, gaat je aanzienlijk opbreken. Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om lekker "goedkoop" zwart erop te schroeven en er niet naar om te kijken. Over kijken gesproken; die 5 minuten per jaar dag je naast je auto staat en de overige 900 uur in de auto zit; maakt de kleur dan echt uit?

Nofi maar meer topics van je waren al eens dichtgezet vanwege te weinig inzet/informatie; doe er wat mee voor je volgende topics;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Beter: bestel de wagen zonder dakrails. Doen afbreuk aan de lijnen van de auto. Plus, de reden dat stations dakrails hebben ontgaat me: op mijn sedan kan ik ook dakdragers monteren, voor die paar keer per jaar dat ik dat doe, heb ik toch geen uitstekende rails nodig de rest van het jaar?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

noes schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:02:
op mijn sedan kan ik ook dakdragers monteren, voor die paar keer per jaar dat ik dat doe, heb ik toch geen uitstekende rails nodig de rest van het jaar?
Was ik inderdaad ook vergeten te vermelden; heb ook een mooie set Audi-dwarsrails liggen die ik gewoon op mijn A6 Sedan kan klikken zonder chromen/zwarte/pimpelpaars dakrails te hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:19

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Algemene zoekvraag, zoals door meerderen gesuggereerd is hiervoor Google uitgevonden. Slotje voor nu.

[ Voor 7% gewijzigd door deepbass909 op 23-05-2016 22:52 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.