Kijk eens wat we weer vinden

Pagina: 1
Acties:

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

3 2 1 ....

Hmm, wel toevoegen maar niet een reactie plaatsen .. vreemd.

Word het niet tijd voor een melding bij het aanmaken dat Graficall niet in de SS wil?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 23:13 schreef HlpDsK het volgende:
3 2 1 ....

Hmm, wel toevoegen maar niet een reactie plaatsen .. vreemd.

Word het niet tijd voor een melding bij het aanmaken dat Graficall niet in de SS wil?
Misschien adde hij wel gewoon een winkel voor in de Pricewatch een prijs van graficall te adden :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

*traag* *schaam* :o

Professioneel Hyves-weigeraar

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

done

edit: beter, maar niet goed genoeg :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ik ben ook *altijd* te laat met dit soort dingen ;)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

*traag* *schaam* :o
Wat doe ik nu weer fout :D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wordt het niet eens tijd voor:
code:
1
2
if(preg_match("/^grafi.{0,1}ca[l]{1,2}$/i", $shopnaam)) 
   die("Hah, probeer dit maar eens te verbeteren Wouter!");

>:)

• Agent-X
  • Niet online
Ik wil ook even wat posten over onlangs geleverde (uitstekende) service maar de passmailer of ik wil niet zo lijkt het:
maiar@maiar.com aub ;)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Chaos: ;( da's gemeen :P

Maiar: wat bedoel je precies? Het is dus niet de bedoeling dat je Graficall in de SS zet, dat willen ze namelijk niet. Je hebt als het goed is wel een nieuw wachtwoord nu.

(Tip: verander je mailadres naar 100% lowercase, passmailer lijkt over z'n nek te gaan bij het zien van een hoofdletter)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 00:34 schreef WouterTinus het volgende:
(Tip: verander je mailadres naar 100% lowercase, passmailer lijkt over z'n nek te gaan bij het zien van een hoofdletter)
(wordt 't niet voorzichtig eens tijd om te kijken hoe dat te fixen is?)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 27 juni 2001 01:33 schreef Onno het volgende:
(wordt 't niet voorzichtig eens tijd om te kijken hoe dat te fixen is?)
strtolower() oid toch?

Maar sendmail (verschillende versies die ik gebruikt heb, kweet niet of ze het allemaal hebben) heeft er flink wat moeite mee, om hoofdletters te gebruiken lijkt het wel...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op got bestaat het probleem niet. Dus ligt het niet aan sendmail. En met alleen een functie om iets naar lowercase om te zetten schiet ook niemand wat op. Als je niet weet wat de oorzaak is hoef je nog niet eens te beginnen met over fixes te denken. ;)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Femme heeft al een keer een fix ingebouwd, het aantal probleemgevallen is toen wel een stuk afgenomen, maar het valt nog steeds op dat het altijd de hoofdletter-adressen zijn die problemen geven. Misschien op nog een paar willekeurige plaatsen in dat script lowercasen ;)

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op woensdag 27 juni 2001 00:34 schreef WouterTinus het volgende:
Chaos: ;( da's gemeen :P

Maiar: wat bedoel je precies? Het is dus niet de bedoeling dat je Graficall in de SS zet, dat willen ze namelijk niet. Je hebt als het goed is wel een nieuw wachtwoord nu.

Waarom is dat nou weer?
Kunnen ze niet tegen kritiek?
Of zat iemand hun onterecht af te kraken?

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 03:17 schreef NiPeng het volgende:

[..]

Waarom is dat nou weer?
Kunnen ze niet tegen kritiek?
Of zat iemand hun onterecht af te kraken?
Doe voor de lol eens een search op graficall

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Door BC3 zijn volgens mij de relevante topics uit LA niet meer te vinden:

Kortgezegd liepen de surveys over Graficall een beetje uit de hand. Werknemers van Graficall maakten er een gewoonte van te reageren op opmerkingen van users. Flamers ready, let the flamewars begin was het gevolg.

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 00:42 schreef 456 het volgende:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1954
Time is ticking :P

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

KILL!

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

En alweer weg... :)

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

En alweer weg... :P

[edit]
2 minuutjes maar... :P

Ik moet orginelere zinnetjes bedenken volgende keer... |:( :P

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Troost je, mijn inspiratiebron is ook tanig aan het opraken met telke male weer de vermelding in de pw. ;)

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op woensdag 27 juni 2001 09:41 schreef cutter het volgende:
Door BC3 zijn volgens mij de relevante topics uit LA niet meer te vinden:

Kortgezegd liepen de surveys over Graficall een beetje uit de hand. Werknemers van Graficall maakten er een gewoonte van te reageren op opmerkingen van users. Flamers ready, let the flamewars begin was het gevolg.
Ik kon nog net genoeg vinden om het een en ander te herinneren. :)

Trouwens op een andere "pricewatch" (die ik via google tegenkwam) kreeg ik het idee dat ook daar graficall personeel positieve posts plaatsen.

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 23:45 schreef NiPeng het volgende:

[..]

Ik kon nog net genoeg vinden om het een en ander te herinneren. :)

Trouwens op een andere "pricewatch" (die ik via google tegenkwam) kreeg ik het idee dat ook daar graficall personeel positieve posts plaatsen.
/pissed off modus
Krijg godverd*** nu ff lekker de K*nk*r.. Ik ken verdomme geeneens een andere pricewatch/Shopsurvey!! Achtelijke randdebiel, dit is nu precies de reden dat we uit die vervloekte pricewatch/Shopsurvey wilden,,, ONTERECHTE BESCHULDIGINGEN/STEMMINGMAKERIJ ETC....
Dus flikker aub op met je verdachtmakingen.
//pissed off modus

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 02:49 schreef ]NTT[ het volgende:

[..]

SCHELD
Hey hey, kan het ook wat minder joh! Dit slaat werkelijk nergens op |:(

Tel ff tot 10 ofzo, voordat je post |:( |:(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op maandag 09 juli 2001 02:49 schreef ]NTT[ het volgende:
/pissed off modus
Krijg godverd*** nu ff lekker de K*nk*r.. Ik ken verdomme geeneens een andere pricewatch/Shopsurvey!! Achtelijke randdebiel, dit is nu precies de reden dat we uit die vervloekte pricewatch/Shopsurvey wilden,,, ONTERECHTE BESCHULDIGINGEN/STEMMINGMAKERIJ ETC....
Dus flikker aub op met je verdachtmakingen.
//pissed off modus
Hap. :P

* NiPeng moet hier wel hartelijk om lachen.

Verwijderd

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Nee het helpt niet :(

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

In andere woorden:

Je mag best boos zijn, je mag dit ook best laten merken.

Je maakt het voor andere mensen alleen erg makkelijk, om hier weer boos op te reageren, waarop iemand anders (of jijzelf) hier weer boos op reageert (and so on, and so on).

Beter kun je idd tot 10, of 100 tellen.

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op maandag 09 juli 2001 03:10 schreef ]NTT[ het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Nee het helpt niet :(
:P

* NiPeng moet steeds harder lachen.

• Coen Rosdorff
  • Niet online
En dit is nu de enige reden voor het uit de handlopen van de Graficall SS. Ze kunnen niet met kritiek omgaan.

Kritiek is opzich nooit fijn, zeker niet als het onterecht is. Maar dat weet je nu eenmaal als je een winkel hebt. Er zullen altijd mensen zeuren.

Niets ergs aan, want Graficall stond altijd een dikke voldoende. (meestal rond de 8 zelfs)

Ze geven alleen keer op keer zelf voeding voor een flame-war gestart door een enkele zeurkous.

Het blijft fout beleid van t.net dat ze aan op het verzoek van verwijdering ingaan.

* Coen Rosdorff komt regelmatig in deze toko en heeft nog nooit problemen gehad.

Verwijderd

Kritiek, prima,, maar meneer NiPeng kwam weer eens met een loze beschuldiging/verdachtmaking die waarschijnlijk weer nergens op gebaseerd is. Er zit een verschil tussen die twee. De eerste kan ik prima mee leven, als ik iets fout doe mag je me er op afrekenen. Maar de tweede,, ach vul zelf maar in,, ik persoonlijk vind het meer in de buurt van laster komen.

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Ik zie je probleem wel, en ik begrijp best dat je er kwaad over wordt. Maar het probleem is dat je door er op te reageren alleen maar meer voedingsbodem aan geeft. Zo van "He joh, die lui van graficall gaan toch een partij te keer als je wat kritisch bent.."

Nogmaals: Een klant heeft altijd gelijk. Is zijn kritiek terecht, dan kan je werken aan een oplossing die beide partijen tevreden stelt. Is de kritiek onterecht dan kan je niets :(

Ik hoop dat graficall snel weer terug is in de SS, want de opinie was toch altijd overweegend positief.

• Arno

Arno

PF5A

Ik hoop dat graficall snel weer terug is in de SS, want de opinie was toch altijd overweegend positief.
Wij niet... Als Graficall aangeeft dat ze dat NIET willen, moeten we dat gewoon accepteren :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op maandag 09 juli 2001 18:39 schreef ]NTT[ het volgende:
Kritiek, prima,, maar meneer NiPeng kwam weer eens met een loze beschuldiging/verdachtmaking die waarschijnlijk weer nergens op gebaseerd is. Er zit een verschil tussen die twee. De eerste kan ik prima mee leven, als ik iets fout doe mag je me er op afrekenen. Maar de tweede,, ach vul zelf maar in,, ik persoonlijk vind het meer in de buurt van laster komen.
Ach beste meneer ]NTT[ ik heb regelmatig wat bij uw bedrijf gekocht. Totaal geen problemen gehad. Ik probeer jullie heus niet te beschadigen dus het komt niet eens in de buurt van laster.

Echter als ik wat zie op het internet en ik trek daar een bepaalde conclusie uit dan mag ik dat posten.
Op dinsdag 10 juli 2001 01:58 schreef little_soundman het volgende:
Ik zie je probleem wel, en ik begrijp best dat je er kwaad over wordt. Maar het probleem is dat je door er op te reageren alleen maar meer voedingsbodem aan geeft. Zo van "He joh, die lui van graficall gaan toch een partij te keer als je wat kritisch bent.."
Juist, de reactie van meneer ]NTT[ deed mij weer terug denken aan de oorspronkelijke hommeles die er was m.b.t. de SS & Graficall. Door dit soort reacties snij je jezelf alleen maar in de vingers.

Dat meneer ]NTT[ wat uit de slof schoot is hem vergeven hoor. Kan wel eens gebeuren.

• Chaos
  • Niet online
Als Graficall aangeeft dat ze dat NIET willen, moeten we dat gewoon accepteren :)
Maarrrr... is de shopsurvey een service voor winkels of een service voor bezoekers?

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 10 juli 2001 09:40 schreef Chaos het volgende:
Maarrrr... is de shopsurvey een service voor winkels of een service voor bezoekers?
Dat staat hier los van... Als hun om een of andere reden NIET in de shopsurvey willen, is dat hun keuze.

Jeremy Clarkson

• Chaos
  • Niet online
Dat staat hier los van...
Dat ben ik niet met je eens.
Als hun om een of andere reden NIET in de shopsurvey willen, is dat hun keuze.
Maar daarmee ontneem je dus je bezoekers de mogelijkheid om uit te zoeken of een winkel goede service levert en misschien dat je hiermee zelfs bij bepaalde producten de allerlaagste prijs uit de pricewatch gooit.

Blijkbaar is de mening van bezoekers in zo'n geval minder belangrijk, terwijl dat toch juist de mensen zijn die Tweakers.net mogelijk maken.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op dinsdag 10 juli 2001 09:54 schreef Traag het volgende:
Dat staat hier los van... Als hun om een of andere reden NIET in de shopsurvey willen, is dat hun keuze.
Waarom eigenlijk? Heeft die shopsurvey dan wel nut?! Ow, iemand geeft slechte commentaar over me winkel.. tiens, hij heeft eigenlijk wel gelijk.. mm, 'k kan effe niks uitvlucht verzinnen.. weet je wat, crew, remove mijn winkel effe pls!

Dan kan je net zo goed gans dat ding schrappen.. 't is net de negatieve opmerkingen daar die't waardevol maken.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 10 juli 2001 10:17 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Heeft die shopsurvey dan wel nut?! Ow, iemand geeft slechte commentaar over me winkel.. tiens, hij heeft eigenlijk wel gelijk.. mm, 'k kan effe niks uitvlucht verzinnen.. weet je wat, crew, remove mijn winkel effe pls!
Dat zal niet snel gebeuren, omdat bedrijven dan meteen de mogelijkheid om in de pricewatch te staan kwijtraken. En die wordt toch wel als waardevoller gezien dan een paar negatieve beoordelingen in de Shop Survey. Het probleem met Graficall was dat men het niet kon laten om heftig in discussie te gaan over een negatieve beoordeling. We hebben 2 of 3 keer de hele zooi leeggegooid (er waren dagen bij dat er tientallen reacties per dag waren alleen al in hun SS, en dat in een tijd dat T.net 8x kleiner was dan nu) en het zelfs tijdelijk op slot gezet.

Uiteindelijk zag Graficall ook wel in dat het zo niet langer kon. Als de laatste 200 reacties over 1 geval gaan is de toegevoegde waarde van de SS gewoon nul. Daarom hebben we uiteindelijk besloten deze specifieke winkel voortaan uit de SS te weren. Gezien de reputatie die Graficall had met lage prijzen voor IIyama's enzo is het wel jammer, maar het is ook niet anders.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 10 juli 2001 10:02 schreef Titanicfanatic het volgende:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1999
55 minuten...ik moet nog oefenen :)

• Chaos
  • Niet online
Dat zal niet snel gebeuren, omdat bedrijven dan meteen de mogelijkheid om in de pricewatch te staan kwijtraken.
Ik denk dat de omzet van een winkel er nauwelijks onder lijdt, maar de pricewatch is nu weer een stukje onvollediger en nuttelozer geworden. De pricewatch is een dienst die jullie aanbieden en geen dwangmiddel om bedrijven in de shopsurvey te houden.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 10 juli 2001 11:04 schreef Chaos het volgende:

[..]

Ik denk dat de omzet van een winkel er nauwelijks onder lijdt, maar de pricewatch is nu weer een stukje onvollediger en nuttelozer geworden. De pricewatch is een dienst die jullie aanbieden en geen dwangmiddel om bedrijven in de shopsurvey te houden.
Dat klopt, het is ook heel jammer als een bedrijf niet meer in de shopsuvery wil. Echter, Graficall is in de hele historie het enige bedrijf geweest dat daarvoor gekozen heeft, en het ziet er niet echt naar uit dat er snel meer bij zullen komen. Graficall is een uitzondering.

Het verlies van prijzen uit de database is niet tof, maar het alternatief (ranzige flamewars) is ook niet echt aantrekkelijk. Je moet toch wat :)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:53

Ankh

|true

waar de hell hebben jullie het toch over???

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Lees het topic eens even *helemaal* door ;)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 07:01 schreef NiPeng het volgende:

[..]

Echter als ik wat zie op het internet en ik trek daar een bepaalde conclusie uit dan mag ik dat posten.
[..]
daarom schoot ik dus uit m'n slof, je trekt conclusies, zonder ook maar enig bewijs. Van mij mag je, maar hou dat dan voor je en post dat soort dingen pas op het moment dat je daadwerkelijk kan aantonen dat wij (ik) dat zijn geweest

by de weg, waar zit trouwens die andere shopsurvey? Dan kan ik daar ff aan de slag >:) (geintje *D )

verder no hard feelings.

Verwijderd

Het probleem wat betrof de shopsurvey zat hem (in onze ogen dan) voornamelijk in beoordelingen die of volledig uit de lucht waren gegrepen, of waarbij de feiten flink verdraaid waren. Nu kan je zeggen, ach wat maken die nou uit op het geheel! Veel! in onze ogen, iemand die die shopsurvey bezoekt ziet ze wel staan en zal ze ook lezen en een conclusie trekken gebaseerd op iets wat niet waar of verdraaid is. Dat kan/mag toch niet! Dit leid er toe dat als iemand de pik op een bedrijf heeft hij deze shopsurvey rustig kan misbruiken om een bedrijf in het diskrediet te brengen, iets waar helaas T.net niets tegen ondernam/neemt. Want een feit bleef helaas, een onterechte beoordeling bleef/blijft gewoon staan terwijl een reaktie van de zijde van het bedrijf er uit gehaald wordt omdat die zich zogenoemd niet mag verweren. Er wordt hem dan vriendelijk verzocht om dit via E-mail met de desbetreffende persoon op te lossen :?
1: die luistert toch niet en 2: zijn reaktie blijft gewoon staan.
Begrijp me niet verkeerd, onze shopsurvey bevatte ook terechte klachten ed. daar hebben we echter never problemen mee gehad en daar reageerden we ook verder niet op, die lazen we alleen maar ter lering.

(fjuck, m'n hdd begint rare geluiden te maken,,, lekker verhaal!! |:( )

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Als ik een shopsurvey lees, kijk ik ten eerste naar de gemiddelde cijfers, en dan pas naar positieve danwel negatieve reacties.

Als er ergens 50 positieve en 3 negatieve reacties staan, waarbij het verhaal van 1 of 2 negatieve ook nog eens dubieus is, dan zal ik geen moment twijfelen om bij zo'n zaak iets te kopen.

Aangedikte of onterecht gezeur pik je er zo tussen uit, en ik denk dat dat iedereen dat wel doet.

Het enige dat je met dat gezeur moet doen is slikken en negeren. Daar waar het onterecht is zal het positieve altijd overheersen.

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
ff omhoog schoppen:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2019

* klik *
00:00:00
00:00:01
00:00:02
...

• Arno

Arno

PF5A

ff Moartn gewaarschuwd :)

Jeremy Clarkson

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Gone... :)

• 456
  • Niet online

456