Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat hier alleen maar race spellen worden aangegeven terwijl dit ook voor simulatie spellen is. Ik wil graag vragen wat jullie denken over de Sims, wat jullie de leukste uitbreiding is en wat zou er in de Sims moeten worden toegevoegd volgens jou. Ik zelf ben erg verslaafd aan de Sims en dit is dan ook de reden dat ik me afvraag wat andere mensen er van vinden. Vertel me ook wat voor andere simulatie spellen je leuk vind bijv. Goat Simulator. Bedankt voor het reageren, ik ben gewoon heel nieuwsgierig. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poedelini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik vind het ook een leuk spel! Speel het erg vaak. Ik hoop alleen dat er nog meer opties komt voor familie gameplay. En natuurlijk meer eigenschappen en dieren etc.

Ik speel het liefst zonder cheats, want dat maakt het spel meteen saai voor me. Huizen bouwen naar mate ik meer geld verdien vind ik het leukst.

Wat doe jij het liefst in de sims 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Poedelini schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:33:
Ik vind het ook een leuk spel! Speel het erg vaak. Ik hoop alleen dat er nog meer opties komt voor familie gameplay. En natuurlijk meer eigenschappen en dieren etc.

Ik speel het liefst zonder cheats, want dat maakt het spel meteen saai voor me. Huizen bouwen naar mate ik meer geld verdien vind ik het leukst.

Wat doe jij het liefst in de sims 4?
Het liefst speel ik met de sims die je zelf hebt gemaakt en dan een heel leven laat leiden en als ik met een familie best lang speel en dan naar de stamboom kijk ben ik helemaal gelukkig, zelf ben ik met huizen bouwen ook niet zo goed maar vind het wel leuk om te doen, ik vind dat de leukste uitbreidingen in sims 3 zitten je kan er ook zoveel doen! :*)