Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een telefoon maar die is nogal slecht alcatel onetouch s-pop (weet de volledige naam niet meer) maar ik weet niet of het handig is om een nieuwe telefoon te kopen aangezien ik maar 241 euro heb.
Maar als je tips hebt voor welke telefoon ik zou moeten gaan, ik zou het liefst een samsung willen, tweedehands mag en het moet minimaal honderd euro koste zodat ik weet dat het geen slechte telefoon is en Hij moet goed in de hand liggen dus als je reageert heel erg bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
O ja en ik wil geen iphone

Verwijderd

De Samsung Galaxy A5 (2016) is een goede middenklasser:
pricewatch: Samsung Galaxy A5 Zwart

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:03:
De Samsung Galaxy A5 (2016) is een goede middenklasser:
pricewatch: Samsung Galaxy A5 Zwart
Tnx zal er naar kijken

Verwijderd

Als een kleiner scherm geen probleem is, dan heb je de Galaxy S5 mini:
pricewatch: Samsung Galaxy S5 mini (4G) Zwart

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-11 00:09
Kijk hier ook naar.

http://gadgetshopeurope.e...th=200_201&product_id=295

Xiaomi Redmi 3 Pro prima keuze lekker snel. Ook hier gekocht.

Verwijderd

Waarom heb je het advies in één van je vorige topics niet bekeken? Daar werden prima telefoons gesuggereerd. Anyway, ik ben met theduke. Die telefoon zal je niet snel tegenvallen.

Verwijderd

Inderdaad, de Redmi pro 3 is zeer goed. Maar TS heeft een voorkeur voor Samsung.

Verwijderd

Goedkope telefoon die goed waar voor je geld geeft is de Motorola Moto E. Misschien is dat een idee?

Verwijderd

Of, natuurlijk, een leuke tweedehands Moto G van een tweaker *hint hint*

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:51:
Of, natuurlijk, een leuke tweedehands Moto G van een tweaker *hint hint*
Haha :)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:20

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-11 00:09
Is wel een telefoon wat jaren mee kan gaan als die uit je broekzak valt of van de trap af valt haha :D

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11 19:05
theduke1989 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:49:
[...]

Is wel een telefoon wat jaren mee kan gaan als die uit je broekzak valt of van de trap af valt haha :D
en je hoeft hem maar 1 keer per week op te laden ;) kan je eigen ringtone maken _/-\o_

Verwijderd

[...]

Mijn vrouw heeft 10 jaar gewerkt met zo'n Nokia. Nadat hij verleden jaar de geest had gegeven, een smartphone gekocht. Ze was zo blij met het gebruiksgemak van haar Lumia 640, dat ze zich beklaagde niet eerder te zijn overgeschakeld.

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

[...]

Moet je alleen een nieuwe trap aanschaffen vanwege de beschadigingen door de Nokia. :+

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We doen hier aan aankoopadvies op basis van specifieke wensen, een budget en specifieke vragen nav je eigen voorwerk. Vragen "of het handig is" een smartphone te kopen is niet iets waar wij iets mee kunnen, en daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.