Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 09:51
Hoi,

Ik heb sinds kort de Logitech Force Drive van een familie lid gekregen omdat die er niet veel meer mee deed.
Deze is oorspronkelijk voor PS3 maar werkt ook naar behoren op PC. Nou heb ik al een paar keer Project Cars gedaan wat me erg bevalt. Leuke ervaring. Alleen moet ik elke keer de instellingen goed zetten bij het opstarten.. Nou heb ik de Logitech Game Profilier gevonden maar ik begrijp daar niet precies de werking van. Hoe wijzig ik de knoppen etc? Ik kan opdrachten/astoewijzigingen/zonetoewijzigingen veranderen maar schiet daar niet echt wat mee op.

De reden dat ik de Profilier wil gebruiken is omdat deze instellingen kan meenemen in een spel zodat ik het niet meer opnieuw hoef in te stellen.

Nog een probleem, binnen Project cars merk ik geen Force Feedback, dit staat in het spel naar mijn weten wel aan. Maar hier kan ik in de profilier niks over vinden.

Kan een van jullie mij misschien helpen? Misschien klinkt het allemaal een beetje vaag, dus als jullie van bepaalde dingen schermafdrukken willen dan hoor ik dat graag en zal ik jullie er van voorzien.

Alvast bedankt!

Groet.