F1 2000 in WIndows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb net F1 2000 geinstallerd in Windows Xp build 2465.
Zodra ik het spel opstart krijg ik gewoon het begin scherm. Dan kan ik alles instellen en een wedstrijd uitkiezen.
Alleen als ik moet gaan rijden heb ik geen beeld .
Alles is dan grijs maar in de achtergrond hoor ik wel het spel draaien.
Iemand hiermee ervaring?? Moet ik iets installeren?? Ik draai nu met Nvidia drivers 12.41 voor Win2k :(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 12:58

Kortfragje

......

xp? geen id
:)

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 17:21
Andere mobo drivers?

Of misschien staat hij nog niet in die 1200 applicaties lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet verwachten dat xp alles nu al ondersteunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Zou er wel van uit gaan dat die wordt ondersteund aan gezien billie zijn lijst nog verder heeft uit gebreid, weet zo niet naar hoeveel nu, maar ik kan er niet op wachten tot het downloaden klaar is en ik build:2495 kan proberen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 08:52 schreef 4REal het volgende:
Zou er wel van uit gaan dat die wordt ondersteund aan gezien billie zijn lijst nog verder heeft uit gebreid, weet zo niet naar hoeveel nu, maar ik kan er niet op wachten tot het downloaden klaar is en ik build:2495 kan proberen :9~
Windows 98 blijft toch roeleren, hier kan geen één XP tegen op :P

en waarom zou je XP nemen? ik snap dat echt niet hoor, ik kom die ook vaak tegen op FTP's maar het komt niet eens in me op om die te downloaden!

Ik weet wel dat ik voorlopig nog wel mijn stabiele windows 98 blijf gebruiken en dat ik geen XP build 48xx wil hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook xp draaien ( 2600 corp ) en daar heb ik het spel een paar keer draaiende op gehad. low res. ofzow.....want zodra ik naar bijv 1280x1024 wil gaan of op 1024x768 dan knalt ie constant terug naar mijn desktop.....wat ik nu ook doe...krijg het niet meer opgestart.....(althans kan auto e.d. kiezen maar meer ook niet...bij het laden knalt ie eruit ) :(
denk dat ik maar weer een dualboot moet gaan maken.:D
Pagina: 1