Ik heb al een tijdje de Psion Revo. Het lijkt me wel geinig om er eens een mp3'tje op af te spelen. Weet iemand of dit mogelijk is? Of een ander audio-formaat?
Ik ben nog nooit MP3 software tegengekomen voor Epoc. Dus het kan (denk ik) niet.
Edit: bovendien: de standaard luidspreker is niet geweldig, en er is volgens mij geen koptelefoon aansluting. Maar als je handig bent met OPL, zou je zelf zoiets kunnen schrijven.
Edit: bovendien: de standaard luidspreker is niet geweldig, en er is volgens mij geen koptelefoon aansluting. Maar als je handig bent met OPL, zou je zelf zoiets kunnen schrijven.
Handig met OPL? Niet bepaald...Op maandag 25 juni 2001 07:19 schreef winnie het volgende:
Ik ben nog nooit MP3 software tegengekomen voor Epoc. Dus het kan (denk ik) niet.
Ik ben voor de Psion 5MX (zelfde snelheid en besturing als Psion Revo) wel eens zo'n progje tegengekomen. Die kon .wav converteren naar een formaat dat ongeveer de helft zo groot was als .mp3, omdat het speakertje van de Revo idd niet zo'n beste kwaliteit kan afspelen. Helaas converteerde dat progje niet helemaal lekker naar de revo toe... Vreemd, het enige opmerkelijke verschil tussen de Revo en de 5MX is de schermresolutie...
Verwijderd
Daarnaast, een standaard Revo heeft 8 mb geheugen. Met werkruimte enzo eraf kan je daar net 1 mp3tje opzetten. Beetje nutteloos dus.
Heb wel een proggie waarmee geluiden in een Revo kunnen worden gezet...
Er is geen player maar wel kan je het mp3'tje afspelen door midden van je alarm af te laten lopen......
Heb het proggie alleen Revo Plus nog niet die komt deze week!!!!
Er is geen player maar wel kan je het mp3'tje afspelen door midden van je alarm af te laten lopen......
Waar kan ik 't downen????????Op maandag 25 juni 2001 22:44 schreef Friedchicken het volgende:
Heb wel een proggie waarmee geluiden in een Revo kunnen worden gezet...
Dat gehuegen probleem kan je oplossen door een compact flash card van 128MB erin te proppen. (series5)
Verwijderd
Jah maar hij vraagt hier specifiek naar een Revo, en het geheugen van een revo is niet uitbreidbaar!
Maar waar kan ik 't nu downen? Interesseert me niet zoveel hoeveel erop past. Lijkt me gewoon geinig om er eens wat muziek op te pleuren
Iemand bood mij vorige week het programmatje aan waarmee het zou kunnen, maar er ging iets mis. Nu ben ik zijn mailadres kwijt. Ik weet niet meer wie het was, misschien friedchicken, maar weet niet zeker.
Kun je please nog een keer contact met me opnemen? Thanx
Kun je please nog een keer contact met me opnemen? Thanx
UPDATE:
zijn er mensen die ook een naam voor dat programma weten?
zijn er mensen die ook een naam voor dat programma weten?
*hele grote kickOp dinsdag 17 juli 2001 20:18 schreef HermeS het volgende:
hellemaal niemand?
niemand al wat meer info ?
dit mag toch wel ?
Als je het weet hoor ik het graag van je. Moet inderdaad wel geinig zijn om een mp3tje op je revo te laten spelen.:)
Even een kick omhoog:
Sinds kort bestaat er wel een freeware (beta) prog voor MP3 op psions (of beter voor het epoc-platform). Kijk even op deze site
Sinds kort bestaat er wel een freeware (beta) prog voor MP3 op psions (of beter voor het epoc-platform). Kijk even op deze site
Verwijderd
'k heb een 5mx...
Als ik nou het speakertje eruit sloop en daar een 3,5 jack van maak (voor hoofdtelefoon) zou de kwaliteit dan beter zijn?
Als ik nou het speakertje eruit sloop en daar een 3,5 jack van maak (voor hoofdtelefoon) zou de kwaliteit dan beter zijn?
Verwijderd
Nee dus:Op zondag 23 december 2001 11:18 schreef ---X2--- het volgende:
'k heb een 5mx...
Since audio system of Psion is 12-bits only, and MP3 decoder output is 16-bits...
Verwijderd
Hallo, mischien een beetje laat. Maar wat voor files moeten deze muziek bestanden zijn? Ik heb een mp3 erop gezet, + een player. Maar Hij herkent de mp3 niet. Moet het een ander formaat zijn?
bedantk!
bedantk!
Pagina: 1