Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje de Psion Revo. Het lijkt me wel geinig om er eens een mp3'tje op af te spelen. Weet iemand of dit mogelijk is? Of een ander audio-formaat?

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:57

winnie

de poes...

Ik ben nog nooit MP3 software tegengekomen voor Epoc. Dus het kan (denk ik) niet.

Edit: bovendien: de standaard luidspreker is niet geweldig, en er is volgens mij geen koptelefoon aansluting. Maar als je handig bent met OPL, zou je zelf zoiets kunnen schrijven.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 07:19 schreef winnie het volgende:
Ik ben nog nooit MP3 software tegengekomen voor Epoc. Dus het kan (denk ik) niet.

Edit: bovendien: de standaard luidspreker is niet geweldig, en er is volgens mij geen koptelefoon aansluting. Maar als je handig bent met OPL, zou je zelf zoiets kunnen schrijven.
Handig met OPL? Niet bepaald... :(

Ik ben voor de Psion 5MX (zelfde snelheid en besturing als Psion Revo) wel eens zo'n progje tegengekomen. Die kon .wav converteren naar een formaat dat ongeveer de helft zo groot was als .mp3, omdat het speakertje van de Revo idd niet zo'n beste kwaliteit kan afspelen. Helaas converteerde dat progje niet helemaal lekker naar de revo toe... Vreemd, het enige opmerkelijke verschil tussen de Revo en de 5MX is de schermresolutie...

Verwijderd

Daarnaast, een standaard Revo heeft 8 mb geheugen. Met werkruimte enzo eraf kan je daar net 1 mp3tje opzetten. Beetje nutteloos dus.

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Heb wel een proggie waarmee geluiden in een Revo kunnen worden gezet...

Er is geen player maar wel kan je het mp3'tje afspelen door midden van je alarm af te laten lopen......

Heb het proggie alleen Revo Plus nog niet die komt deze week!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 22:44 schreef Friedchicken het volgende:
Heb wel een proggie waarmee geluiden in een Revo kunnen worden gezet...

Er is geen player maar wel kan je het mp3'tje afspelen door midden van je alarm af te laten lopen......

Heb het proggie alleen Revo Plus nog niet die komt deze week!!!!
Waar kan ik 't downen????????

• winnie

winnie

de poes...

Dat gehuegen probleem kan je oplossen door een compact flash card van 128MB erin te proppen. (series5)

Verwijderd

Jah maar hij vraagt hier specifiek naar een Revo, en het geheugen van een revo is niet uitbreidbaar!

Verwijderd

Topicstarter
Maar waar kan ik 't nu downen? Interesseert me niet zoveel hoeveel erop past. Lijkt me gewoon geinig om er eens wat muziek op te pleuren :)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand bood mij vorige week het programmatje aan waarmee het zou kunnen, maar er ging iets mis. Nu ben ik zijn mailadres kwijt. Ik weet niet meer wie het was, misschien friedchicken, maar weet niet zeker.

Kun je please nog een keer contact met me opnemen? Thanx

• HermeS
  • Laatst online: 08-02 15:54
UPDATE:

zijn er mensen die ook een naam voor dat programma weten?

• HermeS
  • Laatst online: 08-02 15:54
hellemaal niemand?

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11-2025
Op dinsdag 17 juli 2001 20:18 schreef HermeS het volgende:
hellemaal niemand?
*hele grote kick
niemand al wat meer info ?
dit mag toch wel ?

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Als je het weet hoor ik het graag van je. Moet inderdaad wel geinig zijn om een mp3tje op je revo te laten spelen.:)

• winnie

winnie

de poes...

Even een kick omhoog:
Sinds kort bestaat er wel een freeware (beta) prog voor MP3 op psions (of beter voor het epoc-platform). Kijk even op deze site

Verwijderd

'k heb een 5mx...
Als ik nou het speakertje eruit sloop en daar een 3,5 jack van maak (voor hoofdtelefoon) zou de kwaliteit dan beter zijn?

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 11:18 schreef ---X2--- het volgende:
'k heb een 5mx...
Als ik nou het speakertje eruit sloop en daar een 3,5 jack van maak (voor hoofdtelefoon) zou de kwaliteit dan beter zijn?
Nee dus: :(
Since audio system of Psion is 12-bits only, and MP3 decoder output is 16-bits...

Verwijderd

Hallo, mischien een beetje laat. Maar wat voor files moeten deze muziek bestanden zijn? Ik heb een mp3 erop gezet, + een player. Maar Hij herkent de mp3 niet. Moet het een ander formaat zijn?

bedantk!
Pagina: 1