Kryotech

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:38
Weet iemand eigenlijk of je ook losse kryotech kasten kan krijgen??

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 08:33
Voorzover ik weet zijn ze alleen te krijgen met CPU en mainboard.

Het is schijnbaar niet echt makkelijk om alles zelf aan te sluiten.

Verwijderd

Eigenlijk wel jammer heh
Ik zou zo'n kast best wel willen proberen met een Duron 700 ofzo. Kijken hoe hoog je dan komt.

Maar er komt inderdaad ook heel wat kijken bij t bouwen van zo'n systeem.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Zou het ook wl willen... als die krengen niet zo onbetaalbaar duur waren :( :( :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Flavio
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:28
Waarom neem je geen VapoChill systeem? is helaas (nog) niet geschikt voor Duron of Thunderbird maar wel voor Slot 1 en Slot A CPU's. Ik draai zelf met een P3 700E op 1008MHz met een VapoChill. Importeur in NL is CompTechWorld

Verwijderd

Hoeduur is z'n vapochill setje dan??

Trouwens, je kan ook zelf lekker sluitelen en experimenteren met amoniac/ freon verdamping. En misschien ook nog in combinatie met peltier? al is dat niet echt nodig lijkt me, maar op die manier kan je met een goeie 2e hands ijskastje (ca. 50 piek) al een vapochill vergelijkend systeem opzetten. Je moet natuurlijk wel een beetje technisch aangelegd zijn, want voor je het weet ga je dood aan freon vergiftiging ;-))

Al het goeie komt van amoniac-gekoelde koeien ;)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:09
zo'n vaopchill barebone is geloof ik bij comptechworld iets van 1700 piek.... bestwel duur, maar als je bedenkt dat ie je hele leven mee kan en videokaarten de helft hiervan zijn en dat je die elke 6 maanden vervangt lijkt het me nog wel meevallen :).

• Unico
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07-2025
je hele leven?
dan hoop ik maar dat er gauw
ombouwsetjes komen voor de sokprocessors
anders gaat hij niet zo lang mee
maar 1700 gulden is een optie
Pagina: 1