Ongepaste reactie in review.

Pagina: 1
Acties:
  • 635 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Topicstarter
De user cool_dude heeft in de Dirt Devil m607 review een ongepaste reactie geplaatst. Ik was opzoek naar een rapporteer knop, maar kon die niet vinden?

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daar is de -1 knop voor :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Topicstarter
Die had ik al gebruikt, maar ik ben van mening dat mensen uitmaken voor geestelijk gehandicapt niet echt op zijn plaats is.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Die reactie zouden we op -2 niet missen. Is inderdaad geen rapporteerknop voor, maar kan gemeld worden in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII. Maar goed, dankzij dit topic komt het ook wel bij de juiste mensen terecht ;)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:09

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Bedankt voor het melden! Is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39101

Heli0s schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:03:
De user cool_dude heeft in de Dirt Devil m607 review een ongepaste reactie geplaatst. Ik was opzoek naar een rapporteer knop, maar kon die niet vinden?

Helaas is dat hier schering en inslag! Ze kruipen ineens uit alle hoeken en gaten en gaan dan samen je op hert bod lopen beledigen.
Vooral niet op in gaan, maar mocht je dat wel doen , maken ze snel een melding en/of ze passen de reacties aan in jou nadeel, gezien er iemand bij zit die de rechten daarvoor heeft!
Hun teksten worden aangepast of verwijderd en bij jou wordt er grof vuil neer gegooid en zo ben ik er ook een keer ingetrapt.

Mocht het nu weer gebeuren, een bericht sturen naar een mod of deze even mee wil kijken, want je zult vaker de haantjes vaker tegenkomen en zich verschuilen achter een berichtje.

Heel uniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39101

Heli0s schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:08:
Die had ik al gebruikt, maar ik ben van mening dat mensen uitmaken voor geestelijk gehandicapt niet echt op zijn plaats is.

Dan ga hier eenms kijken: Het Bodybuild- & fitnesservaringentopic XXI

De laatste pagina...ik wordt van alle kanten aangevallen, beledigd en weg zijn ze weer.

Kinderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:09

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik zie niet in waarom je dat hier meldt, dat heeft niks te maken met de originele melding van de TS. Daarnaast is in het bodybuildtopic allang ingegrepen door een moderator dus het is niet nodig daar nogmaals een melding van te maken.

Ten slotte, graag je laatste post aanpassen en niet nog een nieuwe reactie plaatsen.

Ik heb geen slotje rechten hier, maar ik zie geen reden om nog meer berichten in dit topic te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Afgehandeld dus. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.