Beste Tweakers,
Ik heb jullie kennis als vaak gebruikt en ben jullie daar zeer dankbaar voor
Eind juni wil ik de componenten voor mijn eerste desktop gaan bestellen
Ik heb een paar dingen vast staan die ik wil maar ik kom er met sommige componenten toch niet uit.
Ik wil graag de nieuwe gtx 1070 in sli gaan draaien. (of jullie moeten mij overtuigen van een enkele 1080?)
Ook heb ik even gezocht naar een processor en de i5 6600k sprak mij wel aan.
ddr4 16gb leek mij ook wel future proof en is ruim voldoende voor die VMs die ik af en toe draai.
Ik wil de pc vooral gebruiken om te gamen, daarnaast af en toe wat photoshop maar dat lijkt me niet relevant gezien de specs die ik voor ogen heb.
Mijn budget is ongeveer 1400,- en ik heb de randapparatuur al (monitoren, muis, toetsenbord etc)
Kunnen jullie mij zinnig advies geven over koeling, voeding en moederbord?
Ik hoef echt niet top of the line, of speciaal waterkoeling ofzo. Ook heb ik geen voorkeur voor merk. De kast hoeft er niet fancy uit te zien, liever wat stiller. Maar ik kom er echt niet uit.
Graag hoor ik jullie suggesties en kan ik volgende maand met een gerust hart mijn games erop installeren
Alvast bedankt iedereen!
@edit: Sorry volgens mij staat hij in het verkeerde topic.. Jullie mogen hem verplaatsen. Het zal niet meer gebeuren!
Ik heb jullie kennis als vaak gebruikt en ben jullie daar zeer dankbaar voor
Eind juni wil ik de componenten voor mijn eerste desktop gaan bestellen
Ik heb een paar dingen vast staan die ik wil maar ik kom er met sommige componenten toch niet uit.
Ik wil graag de nieuwe gtx 1070 in sli gaan draaien. (of jullie moeten mij overtuigen van een enkele 1080?)
Ook heb ik even gezocht naar een processor en de i5 6600k sprak mij wel aan.
ddr4 16gb leek mij ook wel future proof en is ruim voldoende voor die VMs die ik af en toe draai.
Ik wil de pc vooral gebruiken om te gamen, daarnaast af en toe wat photoshop maar dat lijkt me niet relevant gezien de specs die ik voor ogen heb.
Mijn budget is ongeveer 1400,- en ik heb de randapparatuur al (monitoren, muis, toetsenbord etc)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 239,75 | € 239,75 |
1 | MSI Z170A GAMING PRO | € 137,95 | € 137,95 |
1 | Nvidia GeForce GTX 1070 | € 0,- | € 0,- |
1 | NZXT S340 Wit | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Cooler Master Nepton 240M | € 96,95 | € 96,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 75,95 | € 75,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 137,95 | € 137,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 822,40 |
Kunnen jullie mij zinnig advies geven over koeling, voeding en moederbord?
Ik hoef echt niet top of the line, of speciaal waterkoeling ofzo. Ook heb ik geen voorkeur voor merk. De kast hoeft er niet fancy uit te zien, liever wat stiller. Maar ik kom er echt niet uit.
Graag hoor ik jullie suggesties en kan ik volgende maand met een gerust hart mijn games erop installeren
Alvast bedankt iedereen!
@edit: Sorry volgens mij staat hij in het verkeerde topic.. Jullie mogen hem verplaatsen. Het zal niet meer gebeuren!
[ Voor 62% gewijzigd door Deedlesx op 23-05-2016 15:09 . Reden: Volgens mij in het verkeerde topic.. Sorry ]