Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Deugdelijke draadloze, comfortabele over-ear headset

Wat is je budget?
Liever onder de 100 euro. Indien significant meerwaarde bereid om 150 te betalen, maar dan verwacht ik audio- en bouwkwaliteit zoals mijn Beyer DT770 Pro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op de bank coop/multiplayers te spelen (draadloos!). Secondairy usage is headset in een desktop set-up die dus eventueel met draad kan.
Typische afstand is draadloos 3 a 3.5 mm, desktop mode, 1.5meter

Wat heb je zelf al gevonden?
Wegens louter slechte ervaringen met draadloze headsets (madcats, triton) wil ik er een waarvan vast staat dat er geen typische 'bluetooth' ruis door je audiosignalen gaat. Inputlag is niet super belangrijk, liever minder natuurlijk, maar draadloze opname en afspeelkwaliteit is belangrijk.
Op basis van specs en reviews kan ik dus niet echt een goeie aanwijzen, omdat ik al vaker van een koude kermis ben thuisgekomen. De LT G930 lijkt me wel wat op zich.

Welke vragen heb je hier nog over?
Gezocht:
-Comfy over-ear headsets
-Goede draadloze en opname en afspeelkwaliteit (niet onder doende voor bedraad)
-< €100 of tot max €150 bij aantoonbare meerwaarde.
-Surround is een leuke extra maar niet noodzakelijk (speel er geen competieve shooters mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gebruik ik de Plantronics Backbeat Pro.
Krijgt meestal zeer goede reviews. Comfortabel en uitstekende sound.
Veel bedieningen op toestel, wat de vlotte werking ten goede komt.
Iets boven je budget, maar zeker zijn prijs waard.
pricewatch: Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:44:
Zelf gebruik ik de Plantronics Backbeat Pro.
Krijgt meestal zeer goede reviews. Comfortabel en uitstekende sound.
Veel bedieningen op toestel, wat de vlotte werking ten goede komt.
Iets boven je budget, maar zeker zijn prijs waard.
pricewatch: Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)
Dank voor je reactie.
Een aantal vraagjes
Heeft deze nu wel of geen noise-cancellation?
Heb je deze in een coop setting gebruikt, en had je speelmaat niet te klagen over de kwaliteit van de microfoon?
Ervaar jij 'clamping' en zo ja heb je een groot hoofd?
Haal je meer dan 12 uur uit een volle accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft NC, maar die is niet zo goed als op de Bose NC koptelefoons. Heb inderdaad een groot hoofd, maar kan Backbeat Pro gemakkelijk 3 à 4 uur op mijn hoofd houden. Met gemiddeld 3u per dag kom ik gemakkelijk een dag of vier weg. Misschien nog langer, maar om zeker te zijn laad ik hem na de 4de dag op.
De kwaliteit van de microfoon, is gewoon goed, geen klachten gehoord tot nu. De coop setting weet ik niet, omdat ik die niet nodig heb. Maar er staan veel reviews online als ook video's op op Youtube.
http://www.plantronics.com/ca/product/backbeat-pro.

;