Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Deugdelijke draadloze, comfortabele over-ear headset
Wat is je budget?
Liever onder de 100 euro. Indien significant meerwaarde bereid om 150 te betalen, maar dan verwacht ik audio- en bouwkwaliteit zoals mijn Beyer DT770 Pro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op de bank coop/multiplayers te spelen (draadloos!). Secondairy usage is headset in een desktop set-up die dus eventueel met draad kan.
Typische afstand is draadloos 3 a 3.5 mm, desktop mode, 1.5meter
Wat heb je zelf al gevonden?
Wegens louter slechte ervaringen met draadloze headsets (madcats, triton) wil ik er een waarvan vast staat dat er geen typische 'bluetooth' ruis door je audiosignalen gaat. Inputlag is niet super belangrijk, liever minder natuurlijk, maar draadloze opname en afspeelkwaliteit is belangrijk.
Op basis van specs en reviews kan ik dus niet echt een goeie aanwijzen, omdat ik al vaker van een koude kermis ben thuisgekomen. De LT G930 lijkt me wel wat op zich.
Welke vragen heb je hier nog over?
Gezocht:
-Comfy over-ear headsets
-Goede draadloze en opname en afspeelkwaliteit (niet onder doende voor bedraad)
-< €100 of tot max €150 bij aantoonbare meerwaarde.
-Surround is een leuke extra maar niet noodzakelijk (speel er geen competieve shooters mee)
Ik zoek een?
Deugdelijke draadloze, comfortabele over-ear headset
Wat is je budget?
Liever onder de 100 euro. Indien significant meerwaarde bereid om 150 te betalen, maar dan verwacht ik audio- en bouwkwaliteit zoals mijn Beyer DT770 Pro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op de bank coop/multiplayers te spelen (draadloos!). Secondairy usage is headset in een desktop set-up die dus eventueel met draad kan.
Typische afstand is draadloos 3 a 3.5 mm, desktop mode, 1.5meter
Wat heb je zelf al gevonden?
Wegens louter slechte ervaringen met draadloze headsets (madcats, triton) wil ik er een waarvan vast staat dat er geen typische 'bluetooth' ruis door je audiosignalen gaat. Inputlag is niet super belangrijk, liever minder natuurlijk, maar draadloze opname en afspeelkwaliteit is belangrijk.
Op basis van specs en reviews kan ik dus niet echt een goeie aanwijzen, omdat ik al vaker van een koude kermis ben thuisgekomen. De LT G930 lijkt me wel wat op zich.
Welke vragen heb je hier nog over?
Gezocht:
-Comfy over-ear headsets
-Goede draadloze en opname en afspeelkwaliteit (niet onder doende voor bedraad)
-< €100 of tot max €150 bij aantoonbare meerwaarde.
-Surround is een leuke extra maar niet noodzakelijk (speel er geen competieve shooters mee)