Custom CSS functies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb 2 functie verzoekjes voor het customisen van de CSS. Ik snap dat dit beide geen prioriteit functies zijn, maar zou toch tof zijn als het zou kunnen.

Video player
De video player van Tweakers is netjes en werkt goed. Maar om mijn costum css helemaal perfect te krijgen zou het toch leuk zijn als het mogelijk is om i.i.g. de kleuren aan te kunnen passen. Bijvoorbeeld die van de progress bar. Ik weet niet in hoeverre het haalbaar is om, misschien d.m.v. een apart video costum css veld, de player aan te passen.

Ik snap dat dit mogelijk is met bijvoorbeeld greasemonkey maar ik probeer Tweakers alleen aan te passen via de costum css.

Android Tab Kleur
Op Android telefoons is het mogelijk om de tab mee te laten kleuren met de website. Dit is niet ingewikkeld om toe te voegen. Nog gaver zou het zijn als dit een onderdeel word van het costumisen van de css. Het is dan geen css functie, maar waarschijnlijk niet heel ingewikkeld dit toe te voegen, d.m.v. text input.

De basis voor het toevoegen van een tab kleur is enkel deze code:

HTML:
1
<meta name="theme-color" content="#a61e39">

Waarbij #a61e39 de standaard kleur is van Tweakers en dus eigenlijk een iets donkere variant zou moeten hebben.

meer info hier: developers.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

Eerlijk gezegd vind ik beide verzoeken te specifiek om daar opties voor te ontwikkelen..

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
crisp schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:18:
Eerlijk gezegd vind ik beide verzoeken te specifiek om daar opties voor te ontwikkelen..
Zijn inderdaad redelijk specifiek. En beide niet direct voor het grote publiek van Tweakers, maar ik denk dat er zeker wel Tweakers zijn die het leuk/handig vinden. Ik zou het ook begrijpen als het niet ingevoerd word, maar het leken mij geen schokkende herprogrammeer-heel-Tweakers-functies. Ik zeg niet dat het heel makkelijk is en zijn vast nog belangrijke functies waar aan gewerkt moet worden, maar zou leuk zijn als het kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
volgens mijn bevindingen bevat de steamoneplayer bewerkbare css, maar deze word bij het herladen niet uit de custom css geladen.

Streamone Proof of concept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:32

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ard1998 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:43:
volgens mijn bevindingen bevat de steamoneplayer bewerkbare css, maar deze word bij het herladen niet uit de custom css geladen.

[afbeelding]
Ook al eens je regels met '!important' gebruikt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:18:
[...]

Ook al eens je regels met '!important' gebruikt?
Dat zal niet werken. De player wordt in een iframe geladen met eigen CSS.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:32

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, dan moet je met dingen als Stylish oid aan de slag.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1