Ik heb een problem wat niet makelijk te reproduceren is. Een paar weken terug heb ik mijn PC meegenomen naar een vriendin paar potjes diablo 3 gedaan en ik had met enige regelmaat last van artifacts en crashes (enkel diablo 3 crashte, niks anders gespeeld). Eenmaal thuis aangekomen 2 weken aangekeken 0 artifacts gezien en 0 crashes.
Het enige waar ik nu last van heb is dat soms het scherm niet uit standby komt, en dan moet ik de DVI stekker er even opnieuw ingestoken worden en dan werkt het weer.
Mijn PC zonder geheugen, (volgens mij) huismerk geheugen van mycom.
-W10, laatste drivers alles up to date.
-Memtest een dag laten lopen geen fouten .
-Furmark een avond laten draaien, ook geen problemen.
Ik dacht eerst dat mijn grafische kaart aan het overlijden was, ik heb er nog een kleine maand garantie op dus dan zou ik hem asap op willen sturen. Maar bij vriendin had ik alleen een ongeaard stopcontact, zou dit mogelijk issues kunnen geven in combinatie met de de voeding?
Het enige waar ik nu last van heb is dat soms het scherm niet uit standby komt, en dan moet ik de DVI stekker er even opnieuw ingestoken worden en dan werkt het weer.
Mijn PC zonder geheugen, (volgens mij) huismerk geheugen van mycom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 170,01 | € 170,01 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Cougar 700K | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Logitech Wireless Gaming Mouse G700 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 619,91 | |
-W10, laatste drivers alles up to date.
-Memtest een dag laten lopen geen fouten .
-Furmark een avond laten draaien, ook geen problemen.
Ik dacht eerst dat mijn grafische kaart aan het overlijden was, ik heb er nog een kleine maand garantie op dus dan zou ik hem asap op willen sturen. Maar bij vriendin had ik alleen een ongeaard stopcontact, zou dit mogelijk issues kunnen geven in combinatie met de de voeding?