Ik heb het nu in veel topics zien voorkomen maar wat is nu precies? Zelf ga ik binnenkort een PIII700E kopen en die wil ik op 133Mhz FSB laten lopen. Moet ik het geheugen dan op CAS2 of CAS3 zetten?
kijken wat 'ie aan kan, CAS 2 is sneller, maar het kan zijn dat jou geheugen dat niet trek bij hoge snelheden, dan moet je hem op CAS 3 zetten
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb Hyundai PC133 geheugen. Op dit moment heb ik een Celly2 566@850 lopen. Maakt het dan ook wat uit of ik hem op CAS2 of CAS3 zet?
Bij mij wel, toen ik mijn fsb hoger dan 100 wo doen moest ik em op cas3 zetten, maar dit heeft dus te maken met wat voor gehougen je hebt.
In de BIOS is een optie SPD -> automatisch naar settings van DIMM kijken.
PC Dealer : stelt ie dan zelf automatisch de beste optie in?
Iemand ervaringen met 128 MB Hyundai PC133 geheugen?
Iemand ervaringen met 128 MB Hyundai PC133 geheugen?
Pirm:
Ja en nee.
Ik geloof dat die dan eerder de meest stabiele instelling kiest boven een snelle instelling.
Een compromis dus.
Ja en nee.
Ik geloof dat die dan eerder de meest stabiele instelling kiest boven een snelle instelling.
Een compromis dus.
Thanx PC Dealer, dan gaan we het zelf aanpassen want we willen toch allemaal hetzelfde, snelheid
Eerst kijken hoe hard ie kan en de volgende optie is stabiliteit.
Eerst kijken hoe hard ie kan en de volgende optie is stabiliteit.
Cas 2 geeft tov cas 3 bij gamen ongeveer een prestatie boost van 3.5 tot 4%... dus proberen.. werkt het niet terugzetten. Altijd mooi meegenomen die 4%
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Met sisoft sandra kan je het prestatie verschil tussen cas2 en cas3 ook goed zien.
(meten is weten)
(meten is weten)
Pagina: 1