Sonos Play:1 bij portable speakers?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 17:15
pricewatch: Sonos Play:1 Zwart

Deze hoort volgens mij niet thuis bij de portable speakers. Maar net als alle andere SONOS speakers staan ze er wel tussen?

Waarom is dat zo?

===
Ik denk dat ze gewoon bij de Sonos Sub horen (http://tweakers.net/categ...WyMjQwAHKLMpNTfTPzlKwMagE)

Ze hebben namelijk altijd een stroomvoorziening nodig waardoor het in mijn ogen zeker niet portable is

[ Voor 56% gewijzigd door All0The0Web op 22-05-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

All0The0Web schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:10:
pricewatch: Sonos Play:1 Zwart

Deze hoort volgens mij niet thuis bij de portable speakers. Maar net als alle andere SONOS speakers staan ze er wel tussen?

Waarom is dat zo?

===
Ik denk dat ze gewoon bij de Sonos Sub horen (http://tweakers.net/categ...WyMjQwAHKLMpNTfTPzlKwMagE)

Ze hebben namelijk altijd een stroomvoorziening nodig waardoor het in mijn ogen zeker niet portable is
Hoewel de naamgeving anders doet vermoeden, is de categorie Portable Speakers bedoeld voor alle compacte speakers, die zelf muziek kunnen afspelen. Die hebben dus een ingebouwde versterker met audio-aansluitingen, of zoals in dit geval aangesloten kunnen worden op het netwerk waarna je deze kan bedienen met een app. Portable slaat hierbij eerder op de afmetingen, dan het hebben van een accu (al dan niet oplaadbaar).

De categorie Speakers (dus zonder portable) zijn bedoeld voor de 'domme' speakers, die je altijd op een versterker of receiver moet aansluiten, die kunnen niet op zichzelf werken. In dat opzicht staat de Sonos Sub daar prima, want hoewel deze wel network connected is, kan deze niet op zichzelf werken en heeft deze altijd een 'reguliere' Sonos nodig. Maar ik snap de verwarring in dit geval, want je hebt nu niet alle Sonos producten netjes bij elkaar staan. Ik denk dat ik het daarom prima kan maken om de Sub dan ook maar te verplaatsen naar de categorie Portable Speakers, met een opmerking erbij dat het alleen werkt met bepaalde andere Sonos producten.