Gezocht leuke MMO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee_Tech
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 14:11
Hallo iedereen!

Ik zoek na een tijd weer is een leuke MMO, speelde het vroeger vaak maar tegenwoordig eigenlijk nooit meer.
Maar voel toch weer de behoefte om er weer eens te beginnen als afwisseling tussen mijn PS4.
Ik speelde vroeger Skillroad, Hero online en natuurlijk Runescape. Hebben jullie tips ik heb een paar keer Tera voor bij zien komen.
Wat is jullie ervaring met Tera?

Oja liefst free to play

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Al een gekeken naar Rift? http://www.trionworlds.com/rift/en/

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Tera heb ik vroeger helemaal kapot gespeeld. Zat in een actieve clan en dan is het leuk!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Ik weet niet hoe 'vroeger' je Runescape gespeeld hebt, maar eventueel OSRS?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMO is wel een heel breed begrip.

Wil je echt een old-school MMO'achtige ervaring? Dan zou ik gaan voor Final Fantasy XIV, die heb je ook op de PS4.

Als je een wat meer 'nieuwe stijl' MMO wil hebben, dan zou ik voor Elder Scrolls Online gaan. Er is op dit moment geen andere MMO die je meer 'bang for the buck' geeft dan die. Aanschafprijs is 25 euro en je hoeft letterlijk niks anders te kopen. Je hebt wel DLC, maar die zijn meer in de klassieke vorm van DLC gegoten oftewel: Optioneel, niet verplicht.

TERA heb ik een tijdje gespeeld maar het grinden wordt na verloop van tijd wel heel erg saai. Als je toch een grinder wil spelen, ga dan voor Black Dessert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VulcanPyroman
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik speel zelf een beetje Guild Wars 2. Ik vind dit een lekkere casual MMO, die niet puur op endgame gefocused is. Er zit meer dan genoeg content in, maar zonder dat het een enorme grindfestijn is. Makkelijk om even weg te leggen en weer terug te komen.

De free to play variant is vrij royaal en kan je voorlopig mee beginnen zonder direct geld in hoeven te steken en je hoeft nooit per maand te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:49
Ik kan zelf ook Guild Wars 2 aanraden. Lekkere game met een goed combat systeem en een aardige/ actieve community wat je zeker niet mag onderschatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricKooij
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-05-2022
Runescape heeft tegenwoordig weer de old skool servers live gegooid(1-2 jaar geleden). Misschien voor de nostalgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

TTLCrazy

Listen to Frankie

Je zou Asta, the war of tears and winds een kunnen proberen. Deze mmo is eenvoudig van opzet, verwacht geen baanbrekende onderdelen maar speelt lekker weg. De vertaling uit het Koreaans (?) is vaak brak, maar daar schijnt een grote update voor te komen. Komt binnenkort een uitbreiding aan zodat de level cap van 50 --> 55 gaat, plus wat nieuwe gebieden uiteraard. Free 2 play en voor zover ik kan zien, niks van wat je kan kopen geeft voordelen. O ja het zit momenteel in de open beta, maar er wordt al volop geraid etc. je kan zowel pvp en pve, hoewel ikzelf focus op pve en die content is hoewel wat eentonig, goed te noemen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Lord of the Rings Online heb ik 7 jaar lang gespeeld, dat was ook een erg leuke MMO.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Goeie F2P zijn:
Lord of the Rings Online
Elder Scrolls Online (wel game aanschaffen)
Age of Conan
Neverwinter Online
Dungeons and Dragons Online

Wildstar is misschien nog optie, maar nog niet gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:11
Niet echt MMO maar wel zeker leuk in multieplay en ook nog gratis Path of Exile https://www.pathofexile.com/

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee_Tech
Asta, Lord of the Rings online lijken mij zeker goede. Ik ga mij er even in verdiepen.
Elder SCrolls online heb ik op de ps4 maar kan er niet helemaal inkomen net zoals de Witcher.

De oude runescape?, ik zoek juist iets nieuws.

Iedereen bedankt voor het meedenken alvast!

En hoor krijg nieuwe tips.

Ik lees trouwens dat veel mensen al zijn gestopt met Lord of the Rings is hier een reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leroyd07 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:12:
Asta, Lord of the Rings online lijken mij zeker goede. Ik ga mij er even in verdiepen.
Elder SCrolls online heb ik op de ps4 maar kan er niet helemaal inkomen net zoals de Witcher.

De oude runescape?, ik zoek juist iets nieuws.

Iedereen bedankt voor het meedenken alvast!

En hoor krijg nieuwe tips.

Ik lees trouwens dat veel mensen al zijn gestopt met Lord of the Rings is hier een reden voor?
Lord of the Rings Online wordt in leven gehouden tot het moment dat men Mordor bereikt. Je ziet het ook aan de release tendens die steeds agressiever richting Mordor gaat. Turbine heeft de licentie tot 2017, daarna zal het echt wel einde oefening zijn.

Turbine zit op dit moment ook in bijzonder zwaar weer, financieel gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik vind Rift and Aion ook mooie games om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Wat dacht je van Black Desert Online. Dat ziet er ook rete goed uit. Een vriend van mij is er mee gestart en die speelt het nog altijd fanatiek. Er komt in juni ook een gigantische uitbreiding met het desert gedeelte. Moet je schuilen voor de zon als het te warm wordt etc. Leuke character editor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:59

Dhrax

Prog Lord

Albion Online ziet er ook veel belovend uit, nu in paid beta :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dhrax op 24-05-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Ik en nog redelijk wat andere tweakers kunnen Black Desert Online wel aanraden.

We hebben een goed actieve Tweakers guild hierop. kijk anders even rond op het topic, log in op ons discord channel voor wat vragen, en als je wilt kunnen nog redelijk wat tweakers een 7-days guest-pass leveren.

echter gaat in Black desert redelijk wat tijd zitten

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee_Tech
belfrink schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:53:
Albion Online ziet er ook veel belovend uit, nu in paid beta :)
heb je ook een 7 dagen dat je het kan proberen?
het spreekt mij erg aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:59

Dhrax

Prog Lord

leroyd07 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:25:
[...]

heb je ook een 7 dagen dat je het kan proberen?
het spreekt mij erg aan!
Helaas niet ... het is een betaalde closed beta. Access vanaf 29,99 Dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
er zijn genoeg F2P mmo's momenteel.

heb lang rift gespeeld en zit nu volop in neverwinter online. daarnaast is blade en souls ook een aanrader.

black dessert viel mij persoonlijk zwaar tegen. heb beta gespeeld en free trial en ergerde me meer dan dat ik er echt plezier in had. Als je geluk heb kun je iemand vinden die een trial pass heeft, kun je het 7 dagen proberen.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

huntedjohan schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:23:
er zijn genoeg F2P mmo's momenteel.

heb lang rift gespeeld en zit nu volop in neverwinter online. daarnaast is blade en souls ook een aanrader.

black dessert viel mij persoonlijk zwaar tegen. heb beta gespeeld en free trial en ergerde me meer dan dat ik er echt plezier in had. Als je geluk heb kun je iemand vinden die een trial pass heeft, kun je het 7 dagen proberen.
BlackDesert* anders heb je een zwart ijsje (lijk me idd niet echt genieten :9)

ik kan evt wel een 7-day pass leveren maar dan moet je zeker weten dat je elke avond online kan zijn.
BlackDesert heeft namelijk een flinke learning curve, De game gooit je in het diepe en houdt niet je handje vast zoals games als WoW dat wel doet d.m.v. quests.
mocht je intresse hebben kan je je altijd aanmelden bij de tweakers guild voor die 7-dagen. We zijn erg behulpzaam al zeg ik het zelf ;)

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:25
Zoals je al leest keuze genoeg. Als je van humor in een MMO houdt moet je zeker Wildstar eens proberen, ik vermaak me prima met de FtP variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

TTLCrazy

Listen to Frankie

Zoals al eerder aangegeven is Blade & Soul ook een goeie MMO. Ik ben zelf intussen van Asta afgestapt (levelen werd te eentonig). B&S is een veel mooiere wereld, veel diversiteit aan classes, van easy tot vrij moeilijk speelbaar. Betere quests, betere mechanismen etc. Voor zover zie ik mij dit spel nog wel even spelen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:20
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:00:
[...]

BlackDesert* anders heb je een zwart ijsje (lijk me idd niet echt genieten :9)

ik kan evt wel een 7-day pass leveren maar dan moet je zeker weten dat je elke avond online kan zijn.
BlackDesert heeft namelijk een flinke learning curve, De game gooit je in het diepe en houdt niet je handje vast zoals games als WoW dat wel doet d.m.v. quests.
mocht je intresse hebben kan je je altijd aanmelden bij de tweakers guild voor die 7-dagen. We zijn erg behulpzaam al zeg ik het zelf ;)
Dessert kan ook iets anders zijn als een ijsje. Ook een gebakje.(niet dat het er beter van zal worden.). Maar ook een zwarte woestijn lijkt mij niet aangenaaam.

maar zoek je een mmo waar je 6 uur per dag in kan stoppen en nog van alles te doen is? Of zoek je meer een casual mmo waar je enkele uren per week in kan steken en nog mee kan komen met andere hardcore spelers?

[ Voor 12% gewijzigd door loki504 op 12-06-2016 18:50 ]

Pagina: 1