Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuwe pc kopen om af en toe mee te gamen en waarmee ik de komende tijd vooruit kan. Ook wil ik hem nog een keer goed kunnen uitbreiden voor ik hem weg doe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 - 1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Geforce GTX 550 TI? Kan ik deze nog gebruiken op het volgende systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor: pricewatch: Intel Core i7-5820K Boxed
Moederbord: pricewatch: MSI X99A SLI Plus
Harde schijf: pricewatch: Seagate Desktop HDD, 3TB
Kast: pricewatch: Fractal Design Define S - Window
koeling: pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Geheugen: pricewatch: Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/32
Voeding: pricewatch: be quiet! System Power 8 600W
SSD: pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Ongeveer 1100 euro...
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik moet hier nog een grafische kaart bij hebben? Wat zou hier goed bij passen en past het huidige bovenstaande systeem goed bij elkaar? DIt is de eerste pc die ik ga bouwen, zou dus graag wat advies hebben.
Matchen de componenten goed met elkaar? zijn bepaalde componenten bijvoorbeeld verhoudings gewijs veel te snel of langzaam?
Ik wil een nieuwe pc kopen om af en toe mee te gamen en waarmee ik de komende tijd vooruit kan. Ook wil ik hem nog een keer goed kunnen uitbreiden voor ik hem weg doe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 - 1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Geforce GTX 550 TI? Kan ik deze nog gebruiken op het volgende systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor: pricewatch: Intel Core i7-5820K Boxed
Moederbord: pricewatch: MSI X99A SLI Plus
Harde schijf: pricewatch: Seagate Desktop HDD, 3TB
Kast: pricewatch: Fractal Design Define S - Window
koeling: pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Geheugen: pricewatch: Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/32
Voeding: pricewatch: be quiet! System Power 8 600W
SSD: pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Ongeveer 1100 euro...
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik moet hier nog een grafische kaart bij hebben? Wat zou hier goed bij passen en past het huidige bovenstaande systeem goed bij elkaar? DIt is de eerste pc die ik ga bouwen, zou dus graag wat advies hebben.
Matchen de componenten goed met elkaar? zijn bepaalde componenten bijvoorbeeld verhoudings gewijs veel te snel of langzaam?