Apple Care

Pagina: 1
Acties:
  • 706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
Wil zojuist Apple Care aanschaffen, blijkt dat ik bel op de laatste dag dat dat mogelijk is (binnen een jaar), maar nu wil de medewerker het mij toch niet verkopen omdat ik volgens hem de kantjes er vanaf loop :?
(wat hij me verteld in een ongeloofelijk langzaam limburgs accent met een monotone stem die er duidelijk geen zin in heeft)

Ik belde gewoon omdat ik dat altijd nog wilde regelen en toevallig dacht ik er nu aan. Vind het raar, want morgen is het pas een jaar geleden dat ik de Macbook kocht.

Ik heb gevraagd of hij me met iemand anders wil doorverbinden, wacht nu al een kwartier, maar zit nog geen schot in, wat kan ik het beste doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-10 20:39
Vandaag nog per mail bekend maken aan Apple dat je met een medewerker hebt gesproken en dus op tijd was maar dat deze je niet naar behoren heeft geholpen. Zo heb je in ieder geval 'op papier' vastliggen dat je op tijd was.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Bedankt, goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:45

NSG

Je weet niks!

Of je belt nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 22:14
is het niet mgoelijk om apple care via de apple site af te sluiten of moet je daar apart voor bellen?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-10 16:20
Ik dacht dat je dit ook kon bestellen via de website? Of is dat alleen wanneer je een product koopt en dan als extra optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Gewoon online bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:59
Je kan het gewoon hier bestellen: http://www.apple.com/nl/shop/browse/home/applecare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
punt was dat ik al te laat was met bestellen, omdat ik dan moest wachten tot het binnen zou komen. Maar uiteindelijk heeft apple het goed opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mooi, dan kan deze op slot ;)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.