Mijn vraag
Hallo,
Ik ben bezig met een black/white build maar zou toch wel graag een beetje feedback willen voor de mobo die ik op het oog heb aangezien er in die kleurstelling weinig andere keuzes zijn. Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar bijpassende geheugen dus suggesties daarvoor zijn ook zeer welkom.
Deze build gaat voornamelijk veel gebruikt worden voor het gamen. Denk daarbij aan Witcher 3, Fall Out, GTA IV.Wil daarnaast natuurlijk in de toekomst zo weinig mogelijk problemen hebben met de nieuwste games om op high settings te draaien.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Deze onderdelen heb ik al in mijn bezit waarmee de build gebouwd gaat worden
Hier wil ik nog de 1070 of de 1080 bij halen zodra die uit zijn.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb tot nu toe deze 3 gevonden, waarvan ik de msi tot nu toe het beste bij mijn build kwa kleurstelling vind passen. De Asus deluxe edtion is natuurlijk gelijk wel een top mobo alleen zou ik die alleen halen voor dat geld als het ook zeer groot verschil zou gaan maken voor mijn doelen. Zijn er nog andere betaalbare mobo's die bij mijn build passen die ik over het hoofd gezien heb?
Geheugen heb ik me nog niet echt in verdiept maar mochten jullie daar gelijk ook goede suggesties voor hebben dan hoor ik dat graag!
Alvast bedankt!
Hallo,
Ik ben bezig met een black/white build maar zou toch wel graag een beetje feedback willen voor de mobo die ik op het oog heb aangezien er in die kleurstelling weinig andere keuzes zijn. Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar bijpassende geheugen dus suggesties daarvoor zijn ook zeer welkom.
Deze build gaat voornamelijk veel gebruikt worden voor het gamen. Denk daarbij aan Witcher 3, Fall Out, GTA IV.Wil daarnaast natuurlijk in de toekomst zo weinig mogelijk problemen hebben met de nieuwste games om op high settings te draaien.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Deze onderdelen heb ik al in mijn bezit waarmee de build gebouwd gaat worden
Hier wil ik nog de 1070 of de 1080 bij halen zodra die uit zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | NZXT H440 New Edition Wit/Zwart | € 121,95 | € 121,95 |
| 1 | NZXT Sleeved LED Kit, 2 Meter, Wit | € 16,50 | € 16,50 |
| 1 | NZXT Kraken X61 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Corsair RM850 | € 160,99 | € 160,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 444,34 | |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb tot nu toe deze 3 gevonden, waarvan ik de msi tot nu toe het beste bij mijn build kwa kleurstelling vind passen. De Asus deluxe edtion is natuurlijk gelijk wel een top mobo alleen zou ik die alleen halen voor dat geld als het ook zeer groot verschil zou gaan maken voor mijn doelen. Zijn er nog andere betaalbare mobo's die bij mijn build passen die ik over het hoofd gezien heb?
Geheugen heb ik me nog niet echt in verdiept maar mochten jullie daar gelijk ook goede suggesties voor hebben dan hoor ik dat graag!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 173,95 | € 173,95 |
| 1 | Asus Z170-DELUXE | € 282,95 | € 282,95 |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING | € 141,95 | € 141,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 598,85 | |
Alvast bedankt!