Toon posts:

Wifi extender met LAN-kabel input

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal. Ik hoop dat ik mij aan de tweakers etiquette houd. Dit is mijn eerste post. Als ik iets beter anders kan doen, of meer relevante informatie kan bieden hoor ik het graag. Bedankt!

Ik zoek een?
Wifi extender waarbij ik mijn lankabel als input kan gebruiken. (mijn huidige kan alleen een wifi signaal 'repeaten')

Wat is je budget?
~100 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-02 11:15
Wat jij zoekt is een access point. Welke je moet nemen is afhankelijk van je andere eisen, er zijn talloze te krijgen: http://tweakers.net/categ...MpMTvVNrAByjeDczDwlK4NaAA (lijst van alle access points goedkoper dan €120).

Wil je een access point dat ook op 5GHz werkt, welke snelheid wil je, moet het toestel wifi 802.11ac ondersteunen of volstaat 802.11.n, moet er een gigabit ethernet poort zijn. Je kunt in de lijst die ik linkte nog wat extra filteren om tot een kleinere selectie te komen.

Access points die vaak aangeraden worden zijn deze van Ubiquiti. Maar dat is vooral omdat die zeer goed te beheren zijn, en zijn vooral nuttig als je er meerdere van plaatst. Wil je er maar ééntje zetten en vooral niet teveel aan moeten komen als het eenmaal werkt, dan kijk je beter naar de meer courante consumenten merk zoals TP-link, Sitecom, Linksys, etc.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:40
KPN (wifi versterker dual-band) en Ziggo (extra wifi punt) bieden beide prima accesspoint voor een ZEER scherpe prijs

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik zocht inderdaad een acces point. Ik heb uiteindelijk die van Ziggo besteld. Bedankt voor alle tips!