Hallo!
Ik zoek een laptopje voor studie en thuisgebruik.
Ik ben absoluut niet technisch, heb hier al lang rondgekeken in V&A en Pricewatch, maar hoe meer ik kijk hoe minder ik kan kiezen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop voor browsen, series kijken en op Word dingen typen. Het liefst wil ik gewoon Windows 10, want dat ben ik nu gewend.
Gamen ben ik niet in geïnteresseerd, misschien af en toe een spel als slither.io maar dat zal niet zo veel nodig hebben.
Ik heb nu i3, maar ik merk heel af en toe dat i5 toch wel fijner zou zijn. Daarom wil ik i5, meer lijkt me echt overkill.
Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal 700 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Absoluut. Ik reis er elke dag mee naar de universiteit, en in het weekend af en toe naar huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Laptops die ik heb gevonden:
pricewatch: Asus Zenbook UX305CA-FC004T
pricewatch: Acer V3-371-350L
pricewatch: Lenovo Yoga 500 14 80N4012RNX
Tweedehands laptops, hier uit de V&A, vind ik ook prima. Maar goed, zoals ik al zei: ik zie door de bomen het bos niet meer. Dan krijg ik uit de pricewatch zo'n 100 laptops, maar ik weet het verschil tussen al die dingen niet.
Kan iemand, die soortgelijke wensen had/heeft, mij een goede laptop aanraden?
Alvast super bedankt
Ik zoek een laptopje voor studie en thuisgebruik.
Ik ben absoluut niet technisch, heb hier al lang rondgekeken in V&A en Pricewatch, maar hoe meer ik kijk hoe minder ik kan kiezen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop voor browsen, series kijken en op Word dingen typen. Het liefst wil ik gewoon Windows 10, want dat ben ik nu gewend.
Gamen ben ik niet in geïnteresseerd, misschien af en toe een spel als slither.io maar dat zal niet zo veel nodig hebben.
Ik heb nu i3, maar ik merk heel af en toe dat i5 toch wel fijner zou zijn. Daarom wil ik i5, meer lijkt me echt overkill.
Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal 700 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Absoluut. Ik reis er elke dag mee naar de universiteit, en in het weekend af en toe naar huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
- Liefst ongeveer 13-14 inch
- Moet een goede accu hebben, minimaal 5 uur meegaan.
- Zo dun en licht mogelijk
- Touchscreen interesseert me niet zo veel, maar is wel leuk als het er toevallig op zit.
- Ik wil een anti-glare scherm, mat is fijn.
- Veel geheugen hoef ik niet, gebruik nogal weinig. 100GB is al genoeg.
- Wel graag een SSD
- Ik heb nu een Lenovo Thinkpad E540, maar dit trackpad vind ik vaak irritant. Met zweethanden, en dat heb ik 99% van de tijd, werkt die irritant
Laptops die ik heb gevonden:
pricewatch: Asus Zenbook UX305CA-FC004T
pricewatch: Acer V3-371-350L
pricewatch: Lenovo Yoga 500 14 80N4012RNX
Tweedehands laptops, hier uit de V&A, vind ik ook prima. Maar goed, zoals ik al zei: ik zie door de bomen het bos niet meer. Dan krijg ik uit de pricewatch zo'n 100 laptops, maar ik weet het verschil tussen al die dingen niet.
Kan iemand, die soortgelijke wensen had/heeft, mij een goede laptop aanraden?
Alvast super bedankt
Gebukt is genomen.