Ik heb een redelijk statische website en voor de snelheid gebruik ik wp super cache. Het valt me echter op dat erg vaak wanneer ik de homepage (zie link in mijn footer) bezoek de pagina op dat moment gecached wordt. Door bron te bekijken zie ik dan onderaan:
Met de datum & tijd van dat moment: ik krijg dus meestal een gecachde pagina, die net is gegenereerd door de pagina te bezoeken. Het is niet altijd zo maar wel (te) vaak naar mijn idee. Hoe kan ik erachter komen waar dit door wordt veroorzaakt? Op de support pagina van de plugin zie ik vergelijkbare vragen, echter zonder antwoorden.
code:
1
2
3
4
| <!-- Dynamic page generated in 1.437 seconds. --> <!-- Cached page generated by WP-Super-Cache on 2016-05-22 14:53:28 --> <!-- Compression = gzip --> |
Met de datum & tijd van dat moment: ik krijg dus meestal een gecachde pagina, die net is gegenereerd door de pagina te bezoeken. Het is niet altijd zo maar wel (te) vaak naar mijn idee. Hoe kan ik erachter komen waar dit door wordt veroorzaakt? Op de support pagina van de plugin zie ik vergelijkbare vragen, echter zonder antwoorden.
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock