Ik wil na mijn examens graag mijn eerste gaming PC bouwen. Ik heb er echter geen verstand van en daarom vroeg ik me af of jullie me erbij wilden helpen. Ik had al een lijstje gevonden die nog ver onder mijn max. budget ligt maar als deze deze onderdelen goed genoeg zijn ben ik daar natuurlijk tevreden mee. Ik wil graag en PC die voldoet aan de eisen die ik stel, als de volgende onderdelen goed genoeg zijn neem ik deze. Zoniet, dan kan ik tot max. €550 extra besteden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem alleen gebruiken om te gamen. Verder hoef ik er niks mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil de kosten graag binnen de €900 houden maar het is mogelijk om er iets buiten te gaan. Het liefst houd ik de kosten zo laag mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen PC onderdelen maar al wel een beeldscherm (1280 x 1024), toetsenbord en muis dus die hoeven niet meegerekent te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het systeem alleen gebruiken voor gamen, maar graphics maken mij niet heel erg uit. De belangrijkste onderdelen zullen dus wel de graphicskaart en RAM geheugen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik ben bereid te overklokken als dat volgens jullie een goede keuze is. Daarbij moet het wel binnen het budget blijven.
Wat verwacht je van ons?Ik wil graag een snelle PC die ik in de toekomst nog verder kan upgraden. Lawaai, omvang en looks boeien mij niet zolang ik comfortabel kan gamen. Ik ben bereid maximaal €900 uit te geven maar als het kan houd ik het onder de €800 of zelfs €700. Mij gaat het er om dat ik de meeste spellen op medium of low graphics kan spelen. Ik dacht gelezen te hebben dat SteamOS gratis is, als dat zo is vind ik het prima om deze te gebruiken i.p.v. een OS waar ik geld voor moet betalen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 111,43 | € 111,43 |
| 1 | MSI H81M-P33 | € 40,- | € 40,- |
| 1 | XFX Radeon R9 380 2GB Double Dissipation | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 44,73 | € 44,73 |
| 1 | Sharkoon T3-S | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport XT BLS2C4G3D169DS3CEU | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 41,95 | € 41,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 476,51 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem alleen gebruiken om te gamen. Verder hoef ik er niks mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil de kosten graag binnen de €900 houden maar het is mogelijk om er iets buiten te gaan. Het liefst houd ik de kosten zo laag mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen PC onderdelen maar al wel een beeldscherm (1280 x 1024), toetsenbord en muis dus die hoeven niet meegerekent te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het systeem alleen gebruiken voor gamen, maar graphics maken mij niet heel erg uit. De belangrijkste onderdelen zullen dus wel de graphicskaart en RAM geheugen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik ben bereid te overklokken als dat volgens jullie een goede keuze is. Daarbij moet het wel binnen het budget blijven.
Wat verwacht je van ons?Ik wil graag een snelle PC die ik in de toekomst nog verder kan upgraden. Lawaai, omvang en looks boeien mij niet zolang ik comfortabel kan gamen. Ik ben bereid maximaal €900 uit te geven maar als het kan houd ik het onder de €800 of zelfs €700. Mij gaat het er om dat ik de meeste spellen op medium of low graphics kan spelen. Ik dacht gelezen te hebben dat SteamOS gratis is, als dat zo is vind ik het prima om deze te gebruiken i.p.v. een OS waar ik geld voor moet betalen.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2016 15:40 ]