Toon posts:

kan geen default programma instellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hai,

ik heb zojuist mijn windows 10 gereset en ben nu alle instelling terug aan het zetten. maar ik kan opeens media player classic niet als een default programma instellen. er staat alleen dat ik een andere app kan gebruiken maar er staat niet geen choose a other default app of always use thiss app for this file staat er ook niet erbij weet iemand hoe ik dit kan fixe?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, dit is NON-Windows, dus wat je Windows vraag hier doet, is iig niet wachten op het juiste antwoord. ;) Ik zet dit topic even in het juiste deel. NOS -> WOS.

Heb je al eens MPC als admin uitgevoerd en van daaruit de associate toegepast voor de bestanden die je wilt openen ermee? Of bij een bestand met de rechtermuisknop, dan kiezen voor Openen Met... > Standaard Programma kiezen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:40:
Nou, dit is NON-Windows, dus wat je Windows vraag hier doet, is iig niet wachten op het juiste antwoord. ;) Ik zet dit topic even in het juiste deel. NOS -> WOS.

Heb je al eens MPC als admin uitgevoerd en van daaruit de associate toegepast voor de bestanden die je wilt openen ermee? Of bij een bestand met de rechtermuisknop, dan kiezen voor Openen Met... > Standaard Programma kiezen?
het is uiteindelijk gelukt bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En wat heb je nou gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben nu bezig met het instaleren van solidworks maar het blijft dehele tijd op 54% zitten geen idee of die vasthangt of niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh laat maar zitten na 1 uur is die 1% vooruit gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt dus in feite mijn eerste tip uitgevoerd.

En je hoeft niet elke update in een nieuwe bericht te zetten. Bewerk gewoon je vorige post, zoals ook in de waarschuwing boven de Quick Reply staat (als je de laatste bent die gepost heeft).

Pagina: 1